Suka Suka Dia Guna Email Orang Lain

March 22, 2016

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Suka Suka Dia Guna Email Orang Lain.Guna email orang buat akaun Instagram.Ok Lya nak citer..Dua hari lepas dapat email dari Instagram..Minta confirmkan akaun Instagram..Tengok telek tenung..Bila masa pula aku buat instagram baru...Pelik  benar ni..Nama yang tertera tu pulak tak pernah aku dengar..Cuma yang kat depan tu sikit nama yang aku guna untuk email aku..

Suka Suka Dia Guna Email Orang Lain

Suka Suka Dia Guna Email Orang Lain



Errrmm tak faham la manusia sekarang.Macam-macam peel perangai yang pelik pelik..Ni kali kedua kena camni..Aritu pernah kena jugak tapi dah report dan akaun yang di daftar tu dah takde..Kali ni lagi sekali..Nampak macam orang yang sama jer ni..Belah belah INDONESIA maliiii..Ermmm..

Suka Suka Dia Guna Email Orang Lain


Dia ni takde kerja ke ?.. Sesuka hati dia jer dia guna email orang buat akaun instagram.Email orang yang di maksudkan itu email Lya lerrr...Aduhai suka suka hati dia jer pergunakan email kita..Dalam banyak banyak email orang kat dunia ni email kita jugak yang dia suka suka guna..

Pelik betul laaaa..Nak sangat ada Instagram kenapa tak buat email jer..Senang citer..Ini tak email kita jugak yang dia guna..Atau dia ni dah terberkenan sangat kat email.kita kot .Pasaipa ntah jatuh hati sangat kat email kita yang satu ni...

Ok kat Instagram yang dia dafyar tu..dia guna nama @lyaaisyarachmadini .. Amboi sedapnya nama...Perghh rasa cam nak pang jer sebijik ...Sakit hati pulak rasa....SESUKA SUKI dia jer buat akaun tanpa rasa bersalah guna email kita...Ok laa pada yang tengah online dan tengah buka Instagram sekarang ni, Lya nak mintak tolong satu yaaa...Tolong report instagram @lyaaisyarachmadini yaa..Tq korang..Jasamu dihargai...

Artikel Menarik yang Lain

4 Sahabat Setia

  1. ish...berkenan berkenan juga kak..tapi rasa PC tidak wajar...sangat tidak wajarlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu tak tahulaaa Jua..apa citer laa budak bertuah ni..

      Delete
  2. awatla dia bekenan sangat guna nama orang ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.