Kek Untuk Si Tukang Jahit

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Kek Untuk Si Tukang Jahit.Sekali tengok,ya ke ni... Kek ke ni ??..Kek ke bukan ni?? Confius kejap sebab design kek cantik berbentuk mesin jahit dan barangan jahitan kat bawah ni nampak macam bukan kek.Dekorasi yang sangat menarik dan si pembuatnya pastinya mempunyai ketelitian yang tinggi.Bayangkanlah nak buat kek lagu ni,siap cantik semua sekali terletak elok jer.Mesti tak jadi kalau kita kita yang tak berapa nak kreatif ni kan kan kan..Hanya yang kreatif dan mempunyai TAHAP KESABARAN yang tinggi jer kot yang boleh buat kek lagu ni.Kalu bagi kat i yang buat mahu sebulan nak boleh siap..Huhuhuhuhu..Kita tangan tak kreatif bab bab gini.Bangga kejap pada yang pandai buat kek yang sangat cantik gini.

Kek Kreatif

Perghhh sekali tengok macam tak percaya.Detail betul dia buat.Ada jarum,pin,gunting,butang,benang dan paling tak tahan tengok pita ukur tu haaaaa..Siap dengan skala sekali tu..Memang teliti sungguh laa siapa yang buat ni..Dah la teliti kemas pulak tu..Kita yang tengok ni,rasa macam tak percaya..Cantik sangat aihhhhhh..

Kek Comel

Yang ni nampak simple tapi tetap menarik perhatian..Sesuai la kalau nak sambut hari lahir tukang jahit,tempah kek lagu ni..Si tukang jahit pasti tersenyum riang.

Kek Sedap

Siap ada benang kait,gunting lagi tuuu..Comel comel..

Kek Sedap

yang ni pon simple jer tapi simple simple pon kalau takde bakat memang tak menjadi la lagu ni..Ya ke idokk..Ya laaaa...takde bakat nak buat camne..

Kek Cantik

Alahai..benang benang yang tersusun tu..Memang betul betul teliti laaa dia buat.Sebijik macam kotak alatan jahit yang betul..memang takdecacat cela dah ni..Comel sangatttt..

kek Alatan Jahitan

Yang ni comel,cute jer kecik lagu ni.Nampak comel 

Kek Murah Tapi Sedap

Nah ...Boleh potong kek dah kita..Comel sangat pulak dah.Tak sayang ke kalau potong huhuhuhu..Kita kan kalau nak potong yang cantik cantik gini..Mau nangis rasanya..

Kek Sedap Dan Lazat

Serupa mesin jahit mak kita la p;ulak yang ni..Cute sungguh laaa..Warna biru lembut gituuu..Comel jugak yang ni..Kan kan kan..

Kek yang Sedap

Tengok ni ..tengok sini..macam tak caya jer ni sebijik kek..Tengok betul betul dua tiga kali pon masih tak percaya yang ni sebiji kek..Tapi PERCAYALAHHHHHH ini memang sebiji kek..Tak nak caya sudahhhhh laaa..

Kek Kreatif

Ok yang ni last...Comel memang comel..Nak tanya takde ke yang nak buat kek pesen gini.Sesuai ni buat sebijik untuk bagi hadiah kat tukang jahit....Penat penat dia jahit baju kita...Sesekali tak salah kita bagi hadiah special untuk dia...

Gambar gambar kek kat atas ni Lya dapat dari Mr Google..Tadi sibuk duk cari kek untuk SI TUKANG JAHIT..Dia ni tukang jahit baju Lya dan anak anak.Nak la tengok tengok kek berbentuk alatan jahitan..Tu yang muncul gambar gambar ni ..Gambar dah ada..Nak tempahnya kat mana..Hehehe..Kena usha plak kat mana nak tempah kek lagu ni...Cantik sangat weyy...


Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. sakit hati tengok..sebab comel sangat...nyampah je..sebab rasa nak semua...meluat sangat ni kak..sebab PC berkenan sangat..hihihihihiihi...

    BalasPadam
  2. mcm2 dah kan skrg..syg pulak nak makan...haha

    BalasPadam
  3. unik, cute, style. suka3. rasa nk bg dkt mak pulak. haha

    BalasPadam
  4. Memg kreatif btl yh buat kek ni..haishh da ke yg sudi nak hadiahkn kita kek mcm ni hihihi

    BalasPadam
  5. waw,,,kalau kek macam kat atas range harga berapa?

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.