KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

EXCHANGEFEDGROUP


Sunday, 3 January 2016

❤ Hari Pertama Persekolahan Sesi 2016 ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ahad Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

 Hari Pertama PersekolahanSesi 2016
First day ke sekolah untuk sesi 2016..

Kat rumah pagi tadi tak sempat nak snap gambar.Tiba kat sekolah baru la sempat nak bergambar tiga beradik ni..Tu pon sekeping jer sebab nak berkejar ke tapak perhimpunan..Hari ni first day perhimpunan untuk sesi 2016.Tadi sampai sekolah dah lewat sebab jammed..al maklum la hari pertama..ibubapa la hantar anak anak le sekolah..pasal tu la jammed teruk pagi tadi..

 Hari Pertama PersekolahanSesi 2016
Beratur kat tepi kelas untuk ke tempat perhimpunan..

Masa ni siap bagi pesanan penaja..jaga tangan jangan main main sangat..Siap pesan kat Zhariff minta tengok tengokkan Akif..Alhamdulilah dapat kawan baik yang prihatin macam Zhariff..Tq sayang..

 Hari Pertama PersekolahanSesi 2016
Kawan satu kumpulan..

Untuk tahun 1 2016..Akif dan Zhariff masih bersama..Tahun 2015 kat prasekolah kelas yang sama..Tahun 2016 dapat pulak kelas yang sama..Cuma terpisah pulak dengan Bff sorang lagi..Rayyan..

 Hari Pertama Persekolahan Sesi 2016
Tiga sekawan

Biasala baru baru kenal ..muka malu malu kucing lagi laa..Zhariff Akif maintain jer senyum..Kawan baru lupa pulak nak tanya nama hehehe..Bagus budaknya,diam jer kat dalam kelas..

 Hari Pertama Persekolahan Sesi 2016
Masa rehat..

First day makan kat kantin sekolah..Ya laa first day tahun satu kan..Muka senyum sokmo..Senyum senyum senyumm...

 Hari Pertama Persekolahan Sesi 2016
Operasi basuh tangan..basuh basuh bagi cuci..

 Hari Pertama Persekolahan Sesi 2016
Ya laaa..udah udah laa tu duk main air nak oii..Basah baju tu kang..

Bawak bekal dari rumah.Kat kantin jumpa Adam.Kawan masa prasekolah.Adam kelas lain.Jom makan makan sekali dengan Adam.

 Hari Pertama Persekolahan Sesi 2016
Makan guna tangan kiri sebab tangan kanan tak kuat lagi nak angkat..Kira boleh laaa..

Hari Pertama Persekolahan Sesi 2016
Sebelum masuk kelas..jumpa kawan kat kantin..Meh la bergambar sekali..Ha aa bagus bagus ..Senyum sikit..Senyum baru nampak comel kan anak anak !!

 Hari Pertama Persekolahan Sesi 2016
Balik dari kantin lalu kat tapak perhimpunan.Apalagi duk sengih sengih laa bergambar sekeping dua..

 Hari Pertama Persekolahan Sesi 2016
Ok ngan Umi la sekeping..Al maklum la first day katakan..nak jugak Umi bergambar sama..

Ok tamat dah cerita bergambar untuk hari pertama persekolahan..Cerita kakak Insyirah dan abang Iman takde sebab tak pergi kelas kakak dan abang..Tertumpu kat kelas Akif jer arini..Kakak ngan abang dah biasa dah..Akif jer laa kena tumpu lebih sebab keadaan tangan yang tak berapa elok lagi..Tapi tadi bila tanya.Kat kelas macam mana,ok ke tak ..Jawapan dia OK jer..Dah jawap OK ..Maknanya OK ler tu..

NOTA LYA : Terima kasih sudi baca ..Mohon maaf ya pada sahabat..buat masa ni Lya tak sempat lagi nak balas kunjungan sahabat..InsyaAllah ada masa Lya balas kunjungan..Jangan terasa hati ya..Bukan tak nak berkunjung..masa yang tak berapa nak ada...hehehehe..Busy memanjang..Entri ni pon malam buta baru siap..Sorry eaa..Tq again sudi singgah sini..


6 comments:

  1. Alhamdulillah senang hati bila hawabnya ok...syukur...lesung pipit tu...hihi...belajar elok elok sayang...

    ReplyDelete
  2. seronoknyaa tgk akif.. rasa mcm nak ke sekolah semula..:D

    ReplyDelete
  3. teringat masih darjah satu...dulu...huhuhuh.....comel..adik ni...kiram salam ya..daripada keladi

    ReplyDelete
  4. jumpa kawan2 lupa dah kot sakit tangan tu..heheh

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah tumpang gembira. terasa bahagia nya kan ^_^

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..perjalanan yang baik hari pertama perskolahan akif.

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Akif Imtiyaz Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah