❤ Keputusan Peperiksaan PraSekolah Akif Imtiyaz ❤

November 11, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Alhamdulilah keputusan peperiksaan Akif dah dapat semalam..Matematik ..Sains...
Bahasa Inggeris dan juga Bahasa Melayu..Tahniah Akif Imtiyaz..PAI jer belum dapat keputusan lagi...Tak sabar tunggu keputusan penuh...
Keputusan Peperiksaan PraSekolah Akif Imtiyaz
Keputusan Peperiksaan PraSekolah Akif Imtiyaz
Nanti Lya citer penuh ya..Arini RABU..Kita letak gambar dulu laaa..Ada lagi keputusan yang belum dapat..Tak dapat la nak bercerita lagi..Tunggu keputusan penuh peperiksaan Akif nanti..Lya akan citer semua sekali..



Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 sang pencerita

  1. Tahniah! Saya dulu pun selalu dapat markah 100% time prasekolah...hehe...

    ReplyDelete
  2. Asalam ternyata akif ni bijak ya pandai..tahnia..teringat zaman Aliya dinobatkan juga terbaik.entah mana silap kali ini merosot..tahniah ya akif

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam..alhamdulillah cikgu ..terima kasih..takpe cikgu aliya masih blh baiki lagi utk tahin depan..

      Delete
  3. wah ! congraz akif, cerdik budak ni ;)

    Jemput join giveaway CN ye :http://www.cekgunorazimah.com/2015/10/giveaway-cinta-by-cn.html

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. hebat Akif.. tahniah..!! :)

    ada lagi cikgu suka bagi bintang2 tu eh.. ingat zaman kita sekolah dulu je.. hehehehee..

    ReplyDelete
  5. Tahniah Akif.. ur the boys.. Kekalkan sehingga tamat sekolah tau... :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!