❤ Cabaran7Hari EFGKBBA - Selfie Paling Comel ❤

October 01, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

EFGKBBA telah menganjurkan Cabaran InstaBlog selama tujuh hari bermula hari ini 1 Oktober 2015.Berkebetulan tarikh Cabaran InstaBlog jatuh pulak tarikh hari lahir Lya arini.Hehehe.Ok Lya sahut Cabaran dan akan mulakan langkah malam ini..Sahabat yang berminat boleh join sekali.Untuk Cabaran hari pertama,tajuk yang diberikan - Selfie Paling Comel .. Nak kena selfie la ni..Selfie pulak dah..


Cabaran7Hari EFGKBBA - Selfie Paling Comel

Waa bab bab Selfie ni memang fail sikit laa sebab kita ni bukan kaki selfie.Nak pulak selfie paling comel.Tang mana nak carik wey sebab kita tak comel aduhai..Tadak orang kata comel pon hahahaha.Tapi dah alang alang UP Cabaran ni.Meh laaa kita UP gambar selfie paling comel.Alohaaa jenuh gak ni nak carik gambar selfie yang lama lama..Kalau yang baru tarak ada laa yang selfie comel comel..Tapi takpe la dalam syarat bukan suruh buat selfie terbaru..Boleh jer janji selfie gituuu.. Apapon jangan bikin susah..Kita selongkar jer galeri gambar kat hp..Cekidot dot dot dot ..Mana laaa gambor selfie duk menyorok ni..

NAH SELFIE YANG TAK BERAPA NAK COMEL...COMEL SEBAB ADA BUDAK KECIK TU JER..KIRA JADIK LAAA KAN KAN KAN ..

Cabaran7Hari EFGKBBA - Selfie Paling Comel


Sekeping udahlerrr kan banyak banyak ada yang perli pulak..Hahaha selfie la sangat..Takpe laa janji i yang tangkap gambar ni ngan tangan i sendiri..Budak techik tu kira props jer tuu hahahaha..SELFIE SELFIE SELFIE SELFIE .. !!!

#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA 
#EfGKbbA #ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi

Artikel Menarik yang Lain

24 Sahabat Setia

  1. Hehe...comel laa kak lya...sweet..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hek eleh tang mana laa yg comel tuu zatie ooii

      Delete
  2. aura kecomelan si techik..dah terbias ke omak ket belakang dah tu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha aaa kan hehehe kita kena bias2 je

      Delete
  3. As salam Lya..Happy belated Bday,semoga sentiasa dalam rahmat Allah..Kak Sue pun join jugak cabaran & hari nie..

    dua2 comel nie..ehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam..alhamdulillah tq kak sue..Ok lya pon singgah gak jenguk blog kak sue

      Delete
  4. kak lya dah masuk kategori cun....tinggi...tinggi2 gini molek jadi model..heheee...model muslimah kan ada...kalau akiff, comel dokleh kate ape dahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haiyaaa model apa benda nyer tua bangka dah..tak coney plok tu ..hahahha

      Delete
  5. comel Lya Dan Akif... selamat bersegmen Lya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ana lagi omey..tq kak ana sudi singgah

      Delete
  6. Replies
    1. Hahahaha nampak je tapi takde la comel huhu

      Delete
  7. geram betol lesung pipit akif niii .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh sini nak tempek lesung batu kat pipi tuu.nak tak nak tak

      Delete
  8. aloo comelnyeee... manis mcm ayaq gula..

    ReplyDelete
  9. Ok...gambar Akif WIN... lesung pipit dia comel..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok tq long ...lesung pipit jer ke comey hahaha

      Delete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.