❤ Cabaran7Hari EFGKBBA - Apa Di Cari Dalam Freezer ❤

October 04, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ahad Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Cabaran7Hari EFGKBBA masih lagi berlangsung..Untuk hari ini Cabaran dah masuk hari keempat.Untuk Cabaran hari keempat tajuk yang telah diberikan ialah  Apa Anda Selalu Cari Dalam Freezer ?..


Apa yang selalu Lya cari kalau buka peti ais..Ni haaa carik ni laaa.Biasa kalau bukak peti ais,Lya akan cari air sejuk atau vitagen..Kalau musim panas memang suka bebenor main tutup buka tutup buka peti ais cari air sejuk ataupon vitagen atau air manis yang lain..Yaa laa kalau musim panas memang banyak minum air..Stok air dalam peti sejuk kena ada setiap masa..Kalau.musim sejuk stok air dikurangkan sebab kitaorang dalam family ni layan air suam je bila musim sejuk..Musim sejuk laaa sangatt..Ingat duk Jepun ke ada musim musim bagai hahahaha..Musim hujan la senang ..Ok musimmmmmmm hujannn..


Stok vitagen untuk anak anak..Tapi Umi ngan abah pon tumpang jugak dua kaki minum sama anak anak..Mana aci anak anak jer minum Umi abah pon nak jugak kawan dengan bakteria baik dalam vitagen tu..Kita minum secara berjemaah laa ya..hehehehehe..

#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA 
#EfGKbbA #ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi


Artikel Menarik yang Lain

19 sang pencerita

  1. Replies
    1. Apalagi jom laa minum berjamaah hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. Ada bakteria baik la katakan ..meh la minum sekali dik mimi

      Delete
  3. As salam Lia..eh sama ngan akak mmg sentiasa ada stok minuman air vitagen atau bliss kat rumah..anak2 akak kuat minum air..ehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama pon mak orang kan kak..peri ais mmg ala ala peti ais tuk anak anak laa kan hehehe

      Delete
  4. ermm dap dap vitagen.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh minun sekali husna..waa lama tak nampak husna..rindu gak..nnt akak terjah blog husna ya..tq sudi singgah

      Delete
  5. haha minuman tu ya nak cari..baru jg minum tu Lya..terbaik ..segmen ni Etuza dah terlepas dari hari pertama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cepat2 carikk...Ala takpe cikgu boleh je buat yg seterusnya..

      Delete
  6. Rasanya dah lama tak minum vitagen ni..hehe..sebab selalu pikir vitagen untuk budak2.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe Fieza..kalau saya dan anak2 mmg berlumba la ngan vitagen ...

      Delete
  7. sedapnye air vitagen...nak satu kak lya..hehe

    ReplyDelete
  8. bahagiaaaanya kalo dalam fridge ada vitagen skarang ni..

    ReplyDelete
  9. banyaknyerrrrrrrrr...nak cikedddd

    ReplyDelete
  10. meriah stok vitagen... ni kalo bahejabella pegi jalan.. harus habis separuh kene rembat..

    ReplyDelete
  11. vitagen tuh, mmg sedap ! kalau encik suami sekali sedut jer dia habiskan, berebut ktorang dgn irfan..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..