❤ Tarikh Pembayaran BR1M 2015 Di Bayar Awal 21 September 2015 ❤

September 21, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

TARIKH PEMBAYARAN BR1M 2015 - BRIM DI BAYAR AWAL 21 SEPTEMBER 2015

Tarikh Pembayaran BR1M 2015 Di Bayar Awal 21 September 2015

 BRIM 2015 akan dibayar lebih awal pada 21 September 2015.Orang ramai yang sepatutnya menerima bayaran BR1M ansuran ketiga bagi kategori isi rumah pada 28 September 2015 telah dipercepatkan kepada 21 September 2015.Pembayaran ini diawalkan dari tarikh asal bersempena  perayaan AidilAdha atau hari raya korban yang jatuh pada 24 September 2015.Semoga BRIM bermanfaat buat semua..

- Pendapatan Isi Rumah dibawah RM3,000: RM950
Bayaran ketiga:RM 350 pada 28 September 2015 (Pembayaran diawalkan ke 21 Sept 2015)

- Pendapatan Isi rumah bulanan antara RM3,000 hingga RM4,000: RM750
Bayaran ketiga:RM 350 pada 28 September 2015 (Pembayaran diawalkan ke 21 Sept 2015)

Tarikh Pembayaran BR1M 2015 Di Bayar Awal 21 September 2015

Hari ni mesti ramai yang singgah mesin ATM check duit BRIM kan kan kan..Maaf laa kalau mesin ATM keluar camni..Mesin ATM pon dah penat ..Hehehehe .. Gurauan semata mata takde kena mengena dengan yang hidup atau yang telah mati...Jangan terasa okey !!!

Artikel Menarik yang Lain

8 Sahabat Setia

  1. Bleh doh srh mok g cek duit ni...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. cek dan wak kuar sekali la pitih tu..haha

      Delete
  2. wah rezeki jangan di tolak..banyak duit kan bayar BRM ni..GST kita kena tanggung. Tahniah lah yg dapat

    ReplyDelete
  3. Alahai...sampai ponat mesin ATM dibuatnye...hehe
    Semoga gembira buat semua penerima BR1M

    ReplyDelete
  4. Ambo x masuk pun dari marin lg dok tgu cni.

    ReplyDelete
  5. kalau boleh check online, check online je takdela kena beratur kat ATM

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.