Gambar Cantik Video Menarik Kaio Studio Pilihan Terbaik

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Ada yang tertanya tanya,siapa jurugambar yang merakamkan setiap detik acara dan aktiviti yang berlangsung sempena Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari pada 11 hingga 13 September baru baru ini.Ok Lya citer sikit la sebagai mukadimah.Kaio Studio adalah jurugambar yang telah berjaya merakamkan aksi aksi menarik dalam gambar dan juga video sepanjang berlangsungnya Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari.Gambar dan video yang dihasilkan memang DIPERAKUI TERBAIK!!

Gambar Cantik Video Menarik Kaio Studio Pilihan Terbaik


Jom kita kenal mesra dulu dengan Kaio.Orang kata tak kenal tak cinta dah kenal baru la boleh bercinta..Siapa Kaio ?..Sekali dengar macam nama Jepun.Nak jugak tahu siapa dia di sebalik nama Kaio.Khairul Anwar Abdullah,lebih dikenali dengan nama Kaio di kalangan rakan-rakannya.Kaio adalah lulusan Management & Science University (MSU),Malaysia dalam jurusan Hospitaliti dan PelanconganMemulakan karier sebagai pemandu pelancong berlesen dari Kementerian Pelancongan Malaysia pada tahun 2008.Kaio berpengalaman menguruskan rombongan dari serata negara seluruh dunia seperti Iran,Jepun,Vietnam,China, Thailand,Australia,Poland dan Arab.

Kaio juga pernah pernah muncul di TV,majalah dan akhbar sebagai pemandu pelancong muda yang berjaya dan cemerlang.Wow hebat betul anak muda ini.Tahniah Kaio muda muda lagi sudah menjadi insan cemerlang.Semoga kejayaan demi kejayaan akan terus mengiringi anda.InsyaAllah..Aamin aamin..

Gambar Cantik Video Menarik Kaio Studio Pilihan Terbaik

Kaio sebenarnya seorang blogger yang bermula pada tahun 2009 secara suka-suka dan mula aktif pada tahun 2011.Kaio mudah dikenali kerana banyak melibatkan diri dan pernah bekerjasama bersama Harian Islam,Oh Media!,I Luv Tour dan Kelab Blogger Ben Ashaari.

 
Video Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari




Foto Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari


         
Video Buffet Ramadhan PICC Cafe

Minat dalam bidang photography dan videography telah membuatkan Kaio terjun ke dalam bidang kreatif ini bermula tahun 2012 dengan jenama Kaio Studio.Pada permulaan Kaio Studio banyak mendapat permintaan shoot video dan photo secara suka-suka seperti muzik video, filem pendek dan juga majlis-majlis perkahwinan.

Kini pada tahun 2015 Kaio Studio mula berkembang dengan melebarkan sayap ke serata Malaysia dan juga ke luar negara sepeti Paris dan Cairo, Mesir untuk menjalankan tugasan videography di sana bersama selebriti dan pereka fesyen terkemuka Malaysia seperti Ezuwan Ismail dan Melinda Looi.



Selain dari negara Eropah dan Timur tengah, Anwar Abdullah juga turut melakukan kerja-kerja photography dan videography di negara Asia Tenggara seperti jurugambar untuk syarikat Felda Global Venture yang ke Chiang Mai untuk lawatan teknikal ke sana.Selain dari itu Anwar Abdullah juga pernah menghasilkan video korporat untuk tokoh perniagaan berjaya Malaysia iaitu Datuk Maznah Hamid yang dikenali sebagai ‘Iron Lady’

Kaio Bersama Iron Lady Malaysia - Dato' Maznah Hamid

Anwar Abdullah juga meminati industri pelancongan dan berpeluang membuat liputan video dan gambar ketika ketika pelancaran “Discover Thainess 2015” di Bangkok baru-baru ini bersama Majalah Asia Horizon yang dijemput khas oleh Tourism Authority of Thailand.

Anda boleh lihat hasil kerja Kaio Studio melalui pautan link ini  https://youtu.be/XhuuKojy0mY
Link video Discover Thainess 2015 Teaser.

Selain dari itu, Kaio Studio juga telah terlibat dengan acara-acara pertunjukan fesyen,dan persembahan artis-artis tersohor tanah air seperti Dato Siti Nurhaliza.

Kaio Bersama Dato' Siti Nurhaliza

Pencapaian Kaio Studio


1. Cover Magazine Photoshoot with Anuar Zain in Paris (video by Kaio Studio)

2. Mothers Day Miracle Night with Dato Siti Nurhaliza

3. Lumiere Fashion Show, MiTC Melaka

5. Jubah Eisa by Ezuwan Ismail feat. Ungku Ismail Aziz Videoshoot in Cairo, Egypt.

6. Ceres Jewels Bollywood Gala Night

7. Pure Lens by Mawar Rashid.

8. Official videogreapher for IMBAS by Zawara Fashion Show 2015

9. Islamic Fashion Festival Kembara Nazneen 2012, Perlis.

10. Korporat video ICON OFFSHORE Sdn Bhd


Dan banyak lagi hasil kerja Kaio Studio termasuk :

• (Anuar Zain in Paris https://youtu.be/NfEJLZ1Z4Ik

• (Lumiere Fashion Show VIP https://youtu.be/LxMAQct-Nkk

• (Eisa by Ezuwan Ismail ft Ungku Ismail Aziz in Cairo, Egypt https://youtu.be/4_Nj70fp1o8

Baru-baru ini Anwar Abdullah,telah memenangi pertandingan Most Glam Fashion Videographer by Glam Magazine Malaysia dan melayakan Kaio Studio untuk tugasan video-video bersama Majalah Glam seperti behind the scene photoshoot dan lain-lain.

 
Video TOP 5 Most Glam Fashion Videographer

Sejajar dengan pencapaian memberangsangkan Kaio tidak lagi boleh bergerak solo.Kaio telah mula merangka dan menyerap photographer dan videographer sebagai ahli pasukan Kaio Studio.

Melihat kepada kebolehan bakat pelbagai yang dimiliki pengasas Kaio Studio,telah menarik minat Saiful Nang Academy of Photography untuk menjemput beliau mencurahkan ilmu videography di dalam kelas yang dianjurkan SNAP.

Selain daripada itu Kaio Studio kini giat melatih perintis-perintis baru photographer dan videographer melalui kelas-kelas yang dianjurkan dengan kerjasama Clora Studio serta rakan videographer Nasrullah Napi baru-baru ini.





Dah baca semua yang Lya tulis ?? Dah tahu siapa Kaio..?? Dah tahu setiap inci pencapaian Kaio Studio??.Jadi apa TUNGGU lagi..Nak gambar cantik,nak Video menarik sepanjang majlis anda berlangsung..!! Cepat cepat cari KAIO STUDIO...Mana nak cari..KLIK LINK MERAH kat bawah ni ya..Jangan gusar jangan bimbang servis KAIO STUDIO pastinya TERBAIK !!..Tak percaya boleh tanya semua ahli Kelab Blogger Ben Ashaari yang terlibat dengan program Family Day baru baru ini.Pasti jawapan positif untuk anda yang tertanya tanya.Menarik,Tertarik,Awesome..KAIO STUDIO da boom.Lya bagi lima bintang okey !!! ☆☆☆☆☆ All the best untuk KAIO STUDIO..Semoga terus maju seiring perjalanan waktu..

Bagaimana Cara Menghubungi Kaio Studio 


Website  - www.kaiostudio.com

Instagram - www.instagram.com/kaiostudio

Youtube - www.youtube.com/kaiostudiotv

Twitter -  www.twiiter.com/kaiostudio

Facebook - www.facebook.com/kaiocreativestudio


Follow Kaio Secara Personal



Blog - www.kaio.my

Instagram - www.instagram.com/kaio_my


❤ KAIO STUDIO .. PILIHAN TERBAIK UNTUK GAMBAR DAN VIDEO MAJLIS ANDA ❤

Catat Ulasan

7 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.