❤ Aidijuma Merdeka #manisnyamerdeka Terbaru Untuk Lya ❤

September 02, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

New Black Label in my house.Songket & Paris,Songket & Japan,Turqoise Hibiscus.
Aidijuma Merdeka #manisnyamerdeka.Ok dah dapat dah.Cukuplaa dulu membeli.
Yang ni kira paling baru Lya ada..Tadi Lya tengok dan jenguk..Ada lagi yang baru keluar..Waa cantik cantik plak tu.

Takpela nanti kita beli lagi..Yang ni pun belum rasmi lagi.Yeyy semua comel..semua cantik...Paling best ada warna hijau..Yeyy hijau hijau..

Aidijuma Merdeka #manisnyamerdeka.

 #aidijuma #aidijumalover #tudungbawal #blacklabel #songketparis #songketjapan #turqoisehibiscus #manisnyamerdeka #tudungbawalaidijuma #sayabeli #sayatakjual  #sayapakaitudungaidijuma #sukasangat #blogger #parentingblogger #blogakifimtiyaz #akifimtiyazdotcom #kelabbloggerbenashaari #exchangefeedgroup #efgkbba

Artikel Menarik yang Lain

23 sang pencerita

  1. Hari tu ingat nak belikan untuk ibu tetiba dah habis stok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha aaa lambat sikit mmg takde stok laa nani

      Delete
  2. Bidang dia berapa ye...PC belum ada koleksi aj ni...hihihi...

    ReplyDelete
  3. huaaaaaaaaaaaaaaaaa jeles neh!

    ReplyDelete
  4. wahhh dah beli. tak sempat beli lagi yg ni, dah abih stok huhu

    ReplyDelete
  5. Adeh...peminat Aidijuma juga, sama macam wife saya... Fenin tengok tudung dia yg banyak2 tuuu...huhu.

    p/s: Bloglist tu bolehlah tukar dari Relaks Minda kepada BinMuhammad @ www.dammahumnib.com Tk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe ok BM..Dah letak kat bloglist dah .hahaha jgn pening2 pasni ..beli jwr utk wife mesti dia suka hahaha

      Delete
  6. Replies
    1. Hahahaha kak lya pon en hubby yg lanjer

      Delete
  7. peminat AJ rupanya Kak Lya hehe.. CT ada selai tu pun orang kasi.. yang kosong je..

    ReplyDelete
  8. Tumpang post ye sis..sy ada tudung garden hijau aj utk dilet go..klu brminat wasap 011-28840768..tq

    ReplyDelete
  9. salam sis harga asal tudung aidijuma songket paris tu berapa ya ?

    ReplyDelete
  10. salam sis beli tudung aidijuma songket paris ni harga asal dia berapa ye sehelai

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..