❤ Tudung Aidijuma PeachSkin Floral Geo ❤

August 05, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Bila dah jatuh cinta dengan AJ..Nampak jer yang baru hati rasa nak beli..Nak beli nak beli nak beli..Kali ni Lya berkenan sangat sangat dengan AJ BL Olive Floral Geo..Nak la jugak dapatkan satu untuk koleksi sendiri..Tapi takde stok la pulak..Yang ada hanya PeachSkin Floral Geo..Maka nak tak nak ambik jugak la satu ..Nak tiga helai sebenarnya tapi yang ada satu jer huhuhu...Kalau ikutkan pilihan hati Lya ada tiga iaitu Mustard Love Diamond,Olive Floral Geo dan juga PeachSkin Floral Geo.Tapi nak buat camner stok HABISSSS...

Aidijuma

Dapat satu ni jer.Takpe la dari tak dapat langsung.Tudung AJ ni,Lya beli dengan seorang kawan.Harga dapat harga kawan kawan la..Kalau beli kat luar ngan peniaga lain alamaknya harga melambung la..Al maklum la susah nak dapat stok katanya.Bukan Lya tanak beli ngan orang lain,tapi bila tanya harga MAK KAU..MAHALNYER..NAPER MAHAL SANGAT ?? . Kita dah biasa beli setiap label jadi kita tahu la setiap harga tak sampai pon harga tu tapi dia jual harga melambung bebenorrrrr.Nak beli pon rasa malas kalau terlampau sangat.Bila kita dah tahu harga pasaran dan harga yang biasa kita beli tup tup tup kena harga yang melambung mahal memang tak beli la jawapnyer..Sebab jauh benor larinyerr ..Tak daya denn nak kejor...

Sahabat Lya ada yang suka AJ tak ?? Jatuh cinta ngan AJ ni semua nampak manis..Rasa macam nak beli semua yang berkenan ..Kena simpan duit banyak banyak la untuk beli Tudung Bawal Aidijuma..Ada jer yang berkenan terus beli...

Ok dah TAMAT citer TUDUNG AIDIJUMA..Esok kita sambung citer lain pulak ..Selamat petang sahabat..Semoga petang ini petang terindah untuk sahabat ..

Artikel Menarik yang Lain

5 Sahabat Setia

  1. wah.. lin lama dah tak membeli AJ kak...

    ReplyDelete
  2. cik en suka tp x pernah mbeli lg.. sbb dh lama x borong tudung

    ReplyDelete
  3. Ekin minat tapi tak berkesempatan nak beli lagi... Ada satu dapat hadiah menang GA tu koleksi ekin

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.