❤ Search Keywords Blog Akif Imtiyaz 31 July 2015 ❤

August 01, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Sabtu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Ini adalah carian untuk semalam.Ada orang dari Indonesia kot yang datang mencari "rasiah lesum pipit"..Bahasa Indon rasanya.Nampak bunyi cam bahasa belah sana jer.Kalau bukan belah belah sana mungkin silap tulis laa kot.Laju sangat menaip hehe.Apapon harap harap jumpa laa ya rahsia lesung pipit yang anda cari.

Keywords
Nah Lya blanje gambar Akif berlesung pipit.Ni gambar Akif yang memang nampak benor kedalaman lesung pipit dia tu.Gambar ni masa Akif 4 tahun.Ramai yang tengok gambar ni tanya kat Lya "Akif ni ada keturunan ke ada lesung pipit".."Camne boleh ada lesung pipit".."Lesung pipit Akif dah macam lesung batu nak buat tumbuk sambal".Haa aa tu la apa yang orang kata.

Lesung Pipit

Ni pulak apa yang Umi Akif nak bagitau. Setakat ni memang takde keturunan Lya yang berlesung pipit cuma Akif ada sorang sepupu belah suami Lya yang ada satu lesung pipit dan Abang Iman pon ada satu lesung pipit sebenarnya cuma tak nampak sangat.

Lesung Pipit

Dek kerana lesung pipit dan juga rambut Akif yang panjang melepasi paras bahu, ramai yang ingat Akif ni perempuan.Alahai ada yg panggil gegirl laa kakak laa..Nak tergelak pon ada..Gambar atas tu rambut Akif panjang tapi Lya masukkan kat dalam cap..Tak nampak sangat laaa...

Sapa sapa yang tak kenal lesung pipit jangan pulak ingat lesung pipit tu lesung batu hokeyyy..Hehehe Lya gurau jer laaaa..

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 sang pencerita

  1. serius, dulu masa first time msk blog kak lya sy ingt akif pempuan..hihihhhii... btw sesetengh org ad lesung pipit..

    ReplyDelete
  2. Cute btl akiff..btl la mcm gegirl

    ReplyDelete
  3. Anak sy ada lesung pipit... Apadahal keluarga kedua-dua belah takde yang berlesung pipit...

    ReplyDelete
  4. Adui si lesung pipit ! hehehe

    ReplyDelete
  5. lesung pipit dya tu yg mahal kak lya.. senyum sikit je tersembul terus.. hehehe..

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!