❤ Search Keywords Blog Akif Imtiyaz 20 Ogos 2015 ❤

August 21, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Search Keywords

Ayat untuk menyindir kawan..Alamak ada jugak ke orang cari ayat nak menyindir kawan..Setahu Lya laa setakat arini takde lagi la Lya buat entri ayat untuk menyindir kawan..Tapi tak tau laa kot kot ada terselit ayat ayat gitu kat satu satu entri..Lya cuba cari kat mana..Ok dah jumpa..Entri ni rupanya ..
Tegurlah Dengan Berhemah ..Bukan Menyindir !!!! . Boleh baca ya ..Semoga membantu..Tapi ni bukan ayat untuk menyindir okey ..

Artikel Menarik yang Lain

15 Sahabat Setia

  1. hehe..ape lah yang kawan dia dah buat kan sampai nak menyindir tu..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laaa ntah apa la dia nak marah sgt tu

      Delete
  2. Hehe. Bukan main lagi keyword yang sangkut kat blog Kak Lya =D

    ReplyDelete
  3. hehehe mungkin dya lupa kot entry kak lya tu tajuk apa, terus search itu je..:p

    ReplyDelete
  4. Hehe... Camne nak dapat RM100 pun ada juga ye..

    ReplyDelete
  5. hahahahaa. adeh. ada juga keyword gitu. geram sangat kot agaknya kak Lya

    ReplyDelete
  6. ehehe bila baca keyword ni memang kadang2 kelakar..
    kita pun tak ingat ada ke tak kita tulis pasal benda tu hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadang2 kak lya pon gelak sorang2 masa baca

      Delete
  7. boleh laa lepas ni curi keywords... heheh

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.