❤ EFGAugustChallenge-31 Hari Nak Sahut Cabaran !! Mampu Ke? ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

EFGAugustChallenge #augustphotochallenge adalah cetusan idea Rara www.safurara.com,salah sorang ahli EFG.Sekarang ni bulan Ogos jadi sempena bulan Ogos ni Rara cadangkan nak buat photo challenge untuk ahli ahli EFG dan jugak sapa sapa saja yang nak join..Photo Challenge ni akan berlangsung selama 31 hari dan dalam masa 31 hari tu sapa sapa yang telah menyahut cabaran hendaklah menaik turun gambar mengikut tema yang telah ditetapkan pada hari tersebut di laman INSTAGRAM mereka.Setiap hari berlainan tema..

Ok,nampak macam menarik..Jadi Lya join dan sahut cabaran ini.Fuhh cabaran baru bagi Lya.Tercabar la pulak,boleh ke nak buat ni ?? Nak kena mencabar diri selama 31 hari tuuuu..Tapi takpe Lya rasa nak cabar diri sahut cabaran Rara..Maka BERMULALAH cabaran bekuatkuasa 1 Ogos 2015 ...... Hari ni dah masuk hari ke empat..


CABARAN HARI PERTAMA 1 OGOS 2015
- What you did today 

#augustphotochallenge


CABARAN HARI KEDUA 2 OGOS 2015
- The last thing you bought

#augustphotochallenge


CABARAN HARI KETIGA 3 OGOS 2015
- Someone that makes you happy 

#augustphotochallenge


CABARAN HARI KEEMPAT 4 OGOS 2015
- Colour 

#augustphotochallenge



#efgaugustchallenge #augustchallenge #augustphotochallenge #akifimtiyazaugustchallenge #efgchallenge #blogger #bloggermalaysia #parentingblogger #blogakifimtiyaz #akifimtiyazdotcom #kelabbloggerbenashaari #exchangefeedgroup #efgkbba 

Catat Ulasan

12 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.