❤ Bila Order Makanan,Makanan Lambat Dapat.Dia Jadi Gini La.. ❤

August 16, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ahad Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Ni dia gelagat Akif kalau tunggu makanan yang kita order sampai lambat kat depan mata..Mula mula OK jer..Layan jer..Pastu kan bila dah lambat sangat ..dia punya mood dah ke laut mula laaa macam macam soalan yang dia tanya..Sekejap itu sekejap ini,..Sekejap soalan Matematik sekejap soalan Sains pastu keluar pulak soalan Kemahiran Hidup..Pot pet pot pet duk tanya soalan..Nak hilangkan rasa bosan sebab makanan lambat sampai..

Pastu dia buat macam macam jenis memek muka.Main garfu tak kena main sudu tak kena.Main tisu pontak kena,main pisau ..Habis benda la dia duk main ketuk ketuk kat situ..Adoiii laaaa..Walaupon tak bising tapi Umi yang tengok ni rasa cam geram jer..Nampak kecik besor kecik besor jer Akif ni depan mata..

Lesung Pipit

Tapi takpe dia susah nak mengamuk kalau lambat macam mana sekalipon sebab dia ada kawan..Ha aaa siap bawak masuk dalam pinggan lagi..Biasanya nak pergi mana mana memang bawak la satu benda alah ni,buat hilang bosan..Kalau dah bosan dia layan la kawan dia tu..Bila dia dah start layan makanan dah tiba depan mata pon kekadang dia tak sedar..Khusyuk noooo jadinya..

Lesung Pipit

Ni laa kawan bermain dia ...Bawak la pegi mana mana untuk hilangkan kebosanan.Kurang kurang kalau ada benda ni dia takde la duk ganggu Kakak dan Abang dia...Nampak tak kawan dia yang kecik comel dalam pinggan tu..Hahahaha jemput makan jemput makan ..Adoiii laaa masuk pinggan dah benda alah tu dibuatnya ....

Artikel Menarik yang Lain

12 sang pencerita

  1. blogwalking sini. hehee. comel jeee muka diaaa. kalau kite yg dah dewasa ni smbil tunggu makanan kompem belek hp. so tak terasa sgt laa lamanya. hehe
    jom baca entry kite pulak http://bajuwarnacoklat.blogspot.com/2015/08/product-review-vietnam-mask-berkesan.html

    ReplyDelete
  2. nasib ada kawan comel tu..xdela bosan tunggu

    ReplyDelete
  3. hahah...boleh la kongsi sekali makanan tu..kan??hehe

    ReplyDelete
  4. Kesian Akif tunggu makanan lambat sampai ye...

    ReplyDelete
  5. Sekurangnya akif kurgla bosan bila da temaannya tu hihi

    ReplyDelete
  6. Hehehe...comel la kawan akif...

    ReplyDelete
  7. Kalau org dewasa mahu mengamuk dah tu.. Sabarnya si comel..

    ReplyDelete
  8. Comel je akif dengan lesung pipit tu.

    ReplyDelete
  9. Anak kami pun setengah jam je boleh duduk diam. hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.