❤ Sama La Pula Sampin Raya Akif Dengan Sampul Duit Raya Tahun Lepas ..Alahai !!! ❤

July 09, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Tadi duk simpan barang barang dalam almari..Terpandang la kat sampul duit raya yang anak anak dapat tahun lepas..Tersusun rapi kat dalam laci almari..Tengok punya tengok tenung punya tenung nampak la satu sampul tu macam lebih kurang sama warnanya dengan sampin sogket raya yang Lya beli untuk Akif dua tiga hari lepas..Eh ehhh sama laaa sampul duit raya ni ngan sampin Akif..Sebijik pulak tu..Apalagi Umi dia ni terus laa geledah almari Akif cari sampin letak elok elok pastu terus la snap gambar.Mula mula Akif tengok dia tanya gak ''Umi buat per''..Eh eh eh sama la Umi ..Sama ngan sampin Akif laaa..Ha aaa kan Umi dah kata tadi samaaaaaaa !!! 

Sampin Songket Kanak Kanak Krik krik..Sampin raya Akif untuk tahun 2015 sama pulak dengan sampul duit raya tahun 2014. Hehehehe .. Alahai perasan la pulak...Sama eaaa ...Samaaaa laaaa weyyy .. Takpe laa kita buat kenangan la sampul duit raya ni..Persamaan yang takkan kita jumpa di lain hari..Sejarah gak ni..Sejarah sampin raya dan sampul duit raya...Sejarah la sangattt !!! Ko hadooooo hehehe..

#sampin #sampinsongket #sampinsongketraya2015 #samalaaa #kebetulan #suratanataukebetulan #samawarnadengan #sampulduitrayatahunlepas #akifimtiyaz #blogger #bloggermalaysia #parentingblogger #blogakifimtiyaz #akifimtiyazdotcom #kelabbloggerbenashaari #exchangefeedgroup

Artikel Menarik yang Lain

7 sang pencerita

  1. Sepadan ni. Mana tau boleh dapat duit raya byk sket..hehe

    ReplyDelete
  2. Sama pun x pe kan..baru la best..so nanti sennag ingat..ingat sampin akiff ingat sampul duit raya...

    ReplyDelete
  3. cantik la sampul duit raya corak songket tu... :)
    ada lagi tak...? hehehehehee...

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..