❤ #Cabaran20Hari - Pengalaman Main Mercun Semasa Raya ❤

July 16, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

#Cabaran20Hari
#Cabaran20Hari - Pengalaman Main Mercun Semaasa Raya

Pengalaman Main Mercun Semasa Raya


#Cabaran20Hari untuk hari ke dua puluh ialah ~ Pengalaman Main Mercun Semasa Raya.Eh eh eh sedar tak sedar kita dah masuk #Cabaran20Hari untuk hari terakhir laa..Sekejap jer masa masa berlalu dah TAMAT dah cabaran ni..Alhamdulillah ini adalah entri terakhir untuk #Cabaran20Hari.
Berjaya juga Lya siapkan kesemua 20 Cabaran.Anda yang menyahut #Cabaran20Hari bagaimana pula.Adakah telah berjaya merealisasikan cabaran ini dengan penuh jaya ...

Ok entri last untuk #Cabaran20Hari,bab bab pengalaman main mercun masa raya..Aikk tajuk dia tu cam tahu tahu jer kita ni ada pengalaman main mercun masa raya..Yer ke ada pengalaman?? Ok teruskan membaca hingga habis kalau nak tahu ada ke takde...Cekidotttt !!!

Mercun

Takde laaa kita tadak pengalaman main mercun masa kecik..Mak ayah kita memang tak pernah belikan mercun untuk kita adik beradik.Kita adik beradik memang tak pernah kenal mercun masa kecik kecik dulu.Kalau dengar mercun pon kita dah pucat lesi ketor lutut,camne la kita nak g main mercun.Memang tak main punya laa..Lagipon mak dengan ayah dah bagi WARNING awal awal,saper main mercun atau pergi tengok orang main mercun takde baju raya untuk diaorang.Jadi kami adik beradik memang tak pernah main mercun masa puasa apalagi masa raya...Maaf ler MERCUN MERCUN ni takde dalam agenda wajib kami adik beradik..

JOM TERJAH ENTRI #Cabaran20Hari Lya ...

1 ~ ERTI PUASA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/06/cabaran20hari-apa-erti-puasa-pada-anda.html

2 ~ PENGALAMAN SAHUR
http://www.akifimtiyaz.com/2015/06/cabaran20hari-pengalaman-sahur.html

3 ~ RESIPI HIDANGAN SAHUR PAKING RINGKAS
http://www.akifimtiyaz.com/2015/06/cabaran20hari-resipi-hidangan-sahur.html

4 ~ MENU WAJIB BULAN PUASA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/06/cabaran20hari-menu-wajib-bulan-puasa.html

5 ~ PENGALAMAN PAHIT DI BULAN PUASA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-pengalaman-pahit-di-bulan.html

6 ~ PENGALAMAN MANIS DI BULAN PUASA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-pengalaman-manis-di-bulan.html

7 ~ KUIH KEGEMARAN DI BULAN PUASA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-kuih-kegemaran-di-bulan.html

8 ~ AMALAN BERBALAS JUADAH DI BULAN PUASA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-amalan-berbalas-juadah-di.html

9 ~ KENANGAN TERAWIH DI ZAMAN KANAK KANAK
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/kenangan-terawih-di-zaman-kanak-kanak.html

10 ~ TETAMU RAYA PALING DI TUNGGU TUNGGU
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-tetamu-raya-paling-di.html

11 ~ LAGU RAYA PILIHAN LYA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-lagu-raya-pilihan-lya.html

12 ~ BAJET RAYA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-bajet-raya.html

13 ~ KUIH RAYA PALING BEST
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-kuih-raya-paling-best.html

14 ~ MEMORI RAYA ZAMAN KANAK KANAK
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-memori-raya-zaman-kanak.html

15 ~ GAMBAR DAN UCAPAN RAYA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-gambar-dan-ucapan-raya.html

16 ~ AKTIVITI PAGI RAYA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-aktiviti-di-pagi-raya.html

17 ~ MENU WAJIB DI PAGI RAYA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-menu-wajib-di-pagi-raya.html

18 ~ NOSTALGIA KAD RAYA
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-nostalgia-kad-raya.html

19 ~ SENARAI KUIH RAYA PILIHAN HATI
http://www.akifimtiyaz.com/2015/07/cabaran20hari-senarai-kuih-raya-pilihan.html

20 ~ PENGALAMAN MAIN MERCUN SEMASA RAYA

#Cabaran20Hari, #HariKeDuaPuluh #ExchangeFeedGroup #KelabBloggerBenAshaari #AkifImtiyazDotCom

Artikel Menarik yang Lain

5 Sahabat Setia

  1. iyerr kerrr.... leh cayer kerrr? heheh

    ReplyDelete
  2. tak berani main mercun..takut =__='

    ReplyDelete
  3. Zumal pun tak ada agenda main mercun, sebab Zumal memang takut mercun...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.