Persiapan Hari Raya Paling Gempak Bersama Lazada Malaysia

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ahad Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Persiapan Hari Raya Paling Gempak Bersama Lazada Malaysia 


Raya dah nak dekat ..Apakata untuk tahun ni kita berbelanja secara ONLINE di LAZADA MALAYSIA .Beli online ni boleh jimat masa dan tenaga.Tak perlu nak berebut rebut dengan orang ramai.Hanya pilih barang yang kita suka dan masukkan duit ke akaun Lazada Malaysia dah siap.Mudah,cepat dan yakin puasa hati dengan LAZADA MALAYSIA. Jadi apa tunggu lagi jom la shopping sakan bersama LAZADA MALAYSIA.Raya kali ni lebih GEMPAK bersama LAZADA MALAYSIA.

Cara Penyertaan :

❤ Buka page RIANG RIA RAYA LAZADA 2015 : http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya-2015/
❤ Pilih mana-mana produk pilihan dalam page tersebut sebagai persiapan raya, tak kisah la dari barangan dapur atau koleksi baju raya.Jumlah barang mestilah 3 atau lebih. (Pilihan sebagai cadangan barangan yang boleh dibeli untuk persiapan raya)
❤ Copy link url product/barang dan letak didalam post/entry (Link boleh klik)
❤ Nyatakan sebab memilih produk tersebut. (Simple je)
❤ Boleh letak gambar product/screenshot dari website Lazada Malaysia (optional) 
❤ Tajuk Post/Entry terpulang pada masing-masing, boleh gunakan apa-apa tajuk mengenai persiapan raya, supaya dapat menarik minat pembaca (Tajuk sebelum ni ditukar atas permintaan peserta, supaya lebih natural - peserta yang dah guna tajuk sebelum ni masih dianggap peserta)
❤ Letakkan banner dan caption di bawah  dalam post

Lazada Malaysia akan mengadakan jualan eksklusif raya selama sebulan bermula 11 June hingga 15 July 2015  dan SPECIAL "Riang Ria Raya - Jualan Terhebat" bermula 24 June hingga 26 June 2015 iaitu 24 hari sebelum perayaan Syawal. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari untuk membantu persiapan raya nanti. 

Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015 :

Dapatkan apa yang di inginkan untuk musim perayaan ini,dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen koleksi raya, barangan rumah untuk dekorasi raya. Meriahkan raya anda dengan Lazada! 

Bila musim raya tiba..Apa yang penting untuk HARI RAYA..Mestila baju raya kan ?? Kalau takde baju raya tak best la kan..Kat LAZADA MALAYSIA memang banyak pilihan baju raya untuk anda pilih.Harga berpatutan dan mampu milik.Jangan risau tentang ukuran kerana segalanya telah siap tersedia untuk anda pilih mengikut keselesaan anda.Ok ni dia baju raya yang Lya pilih 

Taraaaa...Rizman Ruzaini Blooming Lace Kurung 08 Pale Pink- Yellow.Cantik tak cantik tak ?? Mestila cantik kan,nak raya ni kena la cantik cantik.Usah bimbang kat LAZADA MALAYSIA semuanya cantik cantik untuk anda pilih.

Dah ada baju raya,kena la cari handbag raya juga.Ya laa raya setahun sekali jer.Tak salah beli satu handbag cantik untuk digayakan raya nanti.Ok ni dia pilihan hati Lya untuk digayakan bersama baju raya yang cantik kat atas tu.. SoKaNo Trendz Elegant Faux Crocodile Leather Bags (Set of 3)- Beige ni memang sesuai la dengan baju raya yang telah Lya pilih.Nampak sedondon gitu..Memang suka sangat tengok handbag warna seperti ni..Senang untuk disuai padan dengan warna baju.Ok Lya pilih yang ni la untuk bergaya di hari raya nanti.Harga memang berpatutan dan anda pasti puas hati..Apalagi jom la kita beli..

Ok dah ada baju raya dan hand bag..Apalagi yang Lya perlukan untuk melengkapkan penampilan Lya di hari raya nanti..Ok kita cari kasut pula..Tak lengkap la penampilan tanpa kasut raya.Usah bimbang kat LAZADA MALAYSIA semua ada..Kena rajin cari yang berkenan di hati jer..Ok jom ikut Lya kita cari kasut raya ... Bab bab kasut ni Lya jenis tak suka kasut tinggi..Suka yang simple dan mudah pakai jer..LZD Pointy Flats ni cukup sesuai untuk digayakan pada hari raya nanti..Simple dan cantik.Senang untu Lya bergerak bebas..Harga pon berpatutan .. 


Yehaaa semua dah ada untuk digayakan pada hari raya nanti..Semoga lebaran kali ini penuh makna..Untuk anda yang nak shopping raya secara online jom singgah di LAZADA MALAYSIA.

RIANG RIA RAYA 2015 ..PASTINYA YANG TERHEBAT UNTUK ANDA !!! APA TUNGGU LAGI ..JOM LA SHOPPING !!!! .. LEBARAN PENUH GAYA BERSAMA LAZADA MALAYSIA !!!

Lazada Malaysia ..

Di Sinilah Destinasi Shopping Online Anda
Mudah,Cepat, Mesra Pengguna ,Harga Berpatutan,
Dan Semestinya TERBAIK Dari Yang TERBAIK ..
Jom Lerrr Shopping Kat LAZADA MALAYSIA ...
Cakap Jer Tak Guna Jugak ...

♫♪ Lazada Malaysia Quality without compromise.
♫♪ Lazada Malaysia It has to be good.
♫♪ Lazada Malaysia Is your happiness
♫♪ Lazada Malaysia Decide With Confidence
♫♪ Lazada Malaysia Exclusively yours
♫♪ Lazada Malaysia Many minds. Singular results..
♫♪ Lazada Malaysia Is your inspiration.
♫♪ HaPPy ShOpPiNg ♪♫•*¨*•.¸¸¸

Jom kita jenguk jenguk sekejap kat LAZADA MALAYSIA.Semestinya pilihan TEPAT untuk anda membeli belah secara online.Tak rugi membeli kat sini kerana barangan yang dijual adalah pilihan terbaik dengan fesyen terkini,warna menarik dan harga mampu milik.LAZADA MALAYSIA pilihan saya untuk membeli belah secara online.. ANDA ??? .... Bila lagi.. !!!

Catat Ulasan

0 Ulasan