❤ Blender & Dry Mill Dan Juga Cerek Elektrik Panasonic ❤

June 17, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Nak sambut puasa dah kita..Hadiah untuk sambut puasa kali ni,En hubby belikan L,ya Blender & Dry Mill..Blender lama Lya dah rosak laaa..Beli baru untuk kegunaan masak memasak sempena bulan Ramadhan nanti....Ada blender baru ni syiokk sikit nak masak masak..Lagi semangat laaa nak memasak..Alhamdulillah rezeki dapat blender baru..Thanks En hubby..

 Blender & Dry Mill Panasonic

 Blender & Dry Mill Panasonic

Masa singgah nak beli blender kat kedai Panasonic baru baru ni,ternampak laa kettle aka cerek kiut miut ni..Hati berkenan laaa ngan cerek yang jenis camni..Terus cakap dengan En Hubby nak beli la cerek ni..En hubby cakap ok boleh beli..Yeyyy tq tq tq.. Kita apalagi sambar laa satu dah berkenan.. Nampak kiut jer..Comel gtuuu..Sesuai laa nak masak air time sahur nanti..Yang cantik yang comel jerrr...Hehehehe.....Alahai pot pet pot pet plak petang ni...

Kettle Panasonic

Kettle Panasonic



Artikel Menarik yang Lain

6 sang pencerita

  1. "Panasinic kidnep family bahagiaaa" (nyanyi lagu singer asal).....haha , Lya suka lah tu, rajin lah tu Lya...terbaik .

    ReplyDelete
  2. fuh..kak iya dapat banyak pwesent dr asben... untung ahhhh... kalau blender yoorin ada 2 kat rumah..asing kan 1 untuk berlada, 1 lagu untuk jus ke @ bubur irine..

    ReplyDelete
  3. wahhh nampak exclusive semuanya...

    ReplyDelete
  4. bertukang laaa kat dapur lepas ni ye Kak Lya.. smnagat nak masak mai dah ada blender baru =D

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.