❤ Keychain Dan Fridge Magnet Daripada Blogger Shida Radzuan ❤

May 29, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Dua tiga hari yang lepas Lya terima satu sampul surat..Nampak pada sampul surat..Bukan surat rasmi,hati tertanya tanya siapa yang hantar surat..Pegang sampul dan ada rasa macam besi bentuk bulat ..Pastu rasa lagi ada bentuk bujur dan segiempat,.Apakah ???Hati ni melonjak lonjak la nak tengokapakebenda laa kat dalam sampul ni ya !!

Bukak sampul baru tahu apa benda isi kat dalam sampul tu..Keychain dan juga FM daripada Blogger Shida Radzuan.Ehh tak tahu pon Shida ada kirimkan hadiah untuk untuk Lya sebab dah lama tak jenguk blog Shida sejak dua menjak ni..Nak kena g jenguk ni ....

www.akifimtiyaz.com


Nak kepastian Lya terjah blog Shida dan gali entri Shida ..Yappp ada satu entri mengenai Top Komentator Blog Shida Radzuan.Lya menduduki tempat ke-10 untuk JEJARI OHSEM bulan April..Sikit pon tak TERPERASAN.. Ok mesti sahabat nak tau kan,..dah Lya tak perasan camne Shida boleh hantar FM dan keychain ni kat rumah Lya..Shida sebenarnya masih simpan lagi alamat Lya yang pernah Lya bagi dulu untuk hadiah Top Komentator...Alhamdulillah,Tq Shida sudi bagi hadiah tanda kenangan .. Hadiah FM dah selamat lekat kat peti ais..Keychain dah simpan kemas oleh pengumpul keychain kat umah ni..Kakak Insyirah..

www.akifimtiyaz.com

Nak kenal blogger Shida Radzuan.Boleh jer..Jom,kenali siapa di sebalik nama Shida Radzuan..Terjah Blog Shida Radzuan .


Artikel Menarik yang Lain

13 sang pencerita

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.