❤ Al Fatihah Dan Salam Takziah ❤

May 03, 2015

Salam Ukhuwah Fillah ..
Salam Ahad Sahabat ..
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Al-Fatihah kepada Fairuz Nizam Husain 35,isterinya Nova Safitri Azhari,25 dan bayi mereka Nur Firuza Annisa berusia 7 bulan yang telah pergi untuk selamanya disebabkan kemalangan maut di membabitkan tiga buah kenderaan di KM 6.2 Lebuhraya Duke malam semalam.

Pasangan suami isteri ini meninggalkan dua anak perempuan yang tidak turut sama dalam kejadian tersebut. 

Fairuz yang memandu kenderaan Pajero maut di tempat nahas manakala isteri dan anaknya meninggal di Hospital Kuala Lumpur.

Sama-sama kita doakan kesemua mangsa terlibat ditempatkan dikalangan orang-orang beriman dan beramal soleh. 



Artikel Menarik yang Lain

13 sang pencerita

  1. first baca semlm sebak saya kak lya tgk anak arwah jd yatim piatu.... Subhanallah.. Takziah dan Al-fatihah

    ReplyDelete
  2. ya Allah kesian nye . semoga mereka ditempat kan dalam kalangan org beriman . Ameen .

    ReplyDelete
  3. sedih..menangis tgk video anak arwah semlm...

    ReplyDelete
  4. alfatihah, sebak bila dgr tggl lagi 2 orang jadi anak yatim piatu

    ReplyDelete
  5. singgah sini kak LYA . sorry sbb lama x singgah blog akk .:) sebak jugak bace kisah ni ..

    ReplyDelete
  6. Sebaknya lahai. Tak sanggup tengok dan bayangkan nasib dua orang budak tak bersalah tu. Kenapalah orang zaman sekarang ni tak pernah nak fikir kan? Degil juga nak berlumba tu. Kesian betul dua orang anak dia tu hmmmmm

    ReplyDelete
  7. Sedih sgt mengenangkan kejadian ni.. Al Fatihah.. aamiin.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.