❤ Aiskrim Potong - Teringat Masa Kecil ❤

May 13, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Kacang Merah

Tadi Lya pergi kedai..Tengok peti ais nampak aiskrim potong ni..Alahai teringat masa kecik dulu,makan aiskrim potong cam gini.Memang suka sangat la bila dapat makan bersama adik beradik.

Dulu Lya suka sangat aiskrim potong perisa kacang merah.Memang feberet la orang kata...Tapi kat kedai tadi tu ada yg cendol jer..Ambik satu jer laa.

Saper pernah makan aiskrim potong camni..Ingat tak dulu pembalut aiskrim ni guna kertas jer.Harga masa tu 20sen jer..sekarang ni pembalut dah guna plastik dan harga 60sen.. Sesuai laa dengan keadaan semasa..

Artikel Menarik yang Lain

6 sang pencerita

  1. Sedap ni..dah lama jugak tak jumpa aiskrim potong ni..suka perasa durian..

    ReplyDelete
  2. Wah.. Sedap tu. Legend nih... Paling sedap perisa kacang..

    ReplyDelete
  3. Kak Jue/ Kak Lya... dua skali nama along letak.. hehehe... Nampak sedap ais krim tu... nak beli lah kejap lagi....

    ReplyDelete
  4. Lama betul tak makan aiskrim potong ni

    ReplyDelete
  5. Aiskrim ni mmg sedap.. smpi skrng pun saya masih makan lagi.. :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..