❤ Semut Warna Warni ❤

April 18, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Sabtu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Sekarang ni Lya tengah tengok semut warna warni..Tetiba bila tengok tenung lama lama nampak comel sungguh semut semut yang ada kat sini..Benda yang cantik rasa cam nak kongsi tengok jer ngan sahabat Lya.Meh sini kita tengok transparent ants..Sebab apa jadi lagu tuuu..Ha aahh sebab dia duk sedut gel yang warna warni tu laaa..Nampak comel kan kan kan..Layan jer laa sementara nak g solat asar jap...Selamat menjamu mata..Alololo tomeyy sangat ......






Artikel Menarik yang Lain

16 sang pencerita

  1. ehhh comelnya comelnya...ahaksss semut pun comel... dah kenapa ni?

    ReplyDelete
  2. boleh pulak jadi cam tu erk . huhuu . cantikk

    ReplyDelete
  3. Baru tau transparent ants pun ada. Comel :)

    ReplyDelete
  4. comel comel nyaaa... dah macam berlampu plak badannya

    ReplyDelete
  5. wahhh... bertukar warna tu semut... followw

    ReplyDelete
  6. comelnyaaaaaa.....!! rasa nk picit2....!!hahahahaa... :p

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..