❤ Search Keywords Blog Akif Imtiyaz 16 April 2015 ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Search Keywords Blog Akif Imtiyaz 16 April 2015

Search Keywords

Ini adalah carian yang singgah dekat blog Lya semalam.Kebanyakan carian adalah mengenai Abu Khurayra dan juga ayat power.Ada satu carian yang Lya rasa pelik sikit iaitu carian mengenai borang untuk pra sekolah asam jawa.Opsss apa tuuuu!!!.Borang untuk pra sekolah biasa la Lya dengar,tapi kalau pra sekolah asam jawa tu tak pernah dengar la pulak setakat ni...

Ok jadi Lya cari Mr Google.Please bantu I kejap Mr Google.Setelah di google kan maka muncul la Asam Jawa yang di cari..Okey si pencari mungkin sedang mencari borang pra sekolah untuk Pra sekolah Sek Keb Asam Jawa kat Baling,Kedah.Oo nama sekolah rupanya.Hehehe ingatkan silap taip rupa rupanya memang ada la nama Sek Keb Asam Jawa..Ok pada si pencar, Lya pon tak pasti mengenai borang pra sekolah Asam Jawa sebab tak pernah buat entri mengenainya..Tapi kalau inginkan maklumat lebih terperinci boleh terus Google dengan carian PRA SEKOLAH SEK KEB ASAM JAWA.Insyaallah akan dapat jawapan kat sana okey.

Untuk carian rasa loya di tekak,ni mesti si pencari nak tahu cara hilangkan loya la kot..Ok anda boleh terus ke pautan ini .. Cara Hilangkan Rasa Mual Dan Loya .Harap entri Lya dapat membantu carian anda.

Untuk carian lain,kebanyakannya Lya dah bagi link untuk anda dalam entri  search keywords sebelum ini.Tapi ada satu carian lagi yang buat Lya tertanya tanya,Carian mengenai ayu hidayu 91.Alamak tak tahu laa siapa empunya nama ni.Setakat yang Lya kenal namanya Ayu hanya sorang jer Ayu pemilik blog hidayuayumie.Tapi Ayu ni bukan lahir tahun 91 tapi tahun 90.Untuk carian ini Lya tak pasti siapa yang di cari jadi Lya tak dapat bagi penjelasan.Semoga si pencari menemui jawapan dengan carian mereka...

Ok itu saja celiteh panjang berjela jela di pagi Jumaat, Terima kasih kerana sudi singgah kat blog Lya.Semoga info yang Lya kongsikan dapat memberi manfaat untuk anda semua..InsyaAllah..

Catat Ulasan

11 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.