❤ Bersua Muka Dengan Buaya Air Masin ❤

April 16, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Face To Face With A Massive Saltwater Crocodile 


Crocodile
Mak kau..besarnya buaya air masin ni..Agak agak kalau dia mengamuk habis la orang yang duk kat dalam tu ya..Binatang ni kita tak jangka bila nak jadi ganas...

Berani betul diaorang ni.Tak boleh nak bayangkan la macam mana kalau buaya tu sentap ekor..Mahu pecah tempat tu dibuatnya...

Ni memang berani tahap GABAN la kan.Kalau gini cara duduknya memang tak takut apa la ni..Huikss kalau buaya tu pusing pastu terus ngap ..Aduhaiii..Scary betullll...

Crocodile
Huhuhu di buatnya buaya tu lompat camne eaaa..Buaya kan boleh melompat tinggi jugak..Agak2 ada tak yang kena baham....

Crocodile
Rajinnya diaorang ni........Suka mencabar keberanian diri la katakan..

Crocodile
Huhuhu memang tak laaa...Boleh menjerit seluruh alam rasanya kalau letak kita kat dalam tu..takutnya....


Artikel Menarik yang Lain

23 Sahabat Setia

  1. sekali kena ngapppp....eiii...buaya tuuuu

    ReplyDelete
  2. Isk kak lya...kalau cik akak fikir dua hingg 10 kali nak masuk kat kaca tu....
    Malang tidak berbau orang kata kan...
    Macam kat sarawak nie...kena baham buaya..huhu...kes semalam je tu kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok lah tu cik akak fikir 10 kali. Kalau sha tak fikir terus dah. The answer is NO! T_T

      Delete
  3. kalau akak diupah utk masuk sekalipun..memang tidak leeee...

    ReplyDelete
  4. Fuhhh besar kauuu huhu.. saya klu buaya ni mmg ngeri betullah. Pernah sekali waktu kecik2 dulu mandi sungai, kita org kena hambat dgn buaya katak.. baru buaya katak je tu huhh.. Syukur masih hidup isshhh.. Yg ni klu baham mmg tak de maaflah.. ngeri....

    ReplyDelete
  5. sekali dia libas je ekor dia..retak balang tu..kenyang la..heheh

    ReplyDelete
  6. Ni macam mencari maut je...uish...seram tgk...kalu ada silap je sikit tu...mau kena baham..

    ReplyDelete
  7. Ishh x sanggup d baham buaya..palis2

    ReplyDelete
  8. agaknya buaya air masin TAK makan daging... makan pucuk-pucuk daun kot....!!

    :p

    ReplyDelete
  9. ni sekali kena ngap mmg tak tinggalkan kesan..huhu

    ReplyDelete
  10. kenapa lah org puith ni berani dia bukan bukan eh.kalau daku.mmg TAK lah jawap dia kak oiii.hahaha

    ReplyDelete
  11. wlau aina suka aktiviti lasak. tp yg ni.... ooh xsnggup! >..<

    ReplyDelete
  12. eeeee.. x dpt bayang kalau kaca tu pecah.. hehe

    Jemput singgah sini k. tq "Kes Buli Budak Sekolah Lagi!!!"

    "Hati Perempuan"

    Jemput Join ek.. :) "SEGMEN : Ucapan Hari Lahir Buat 'Si Lala' Pada 13 Mei"

    ReplyDelete
  13. skali ngap terus hilang kepala
    besar...dah la hidup ratusan tahun
    kat swak ni paling byk buaya

    ReplyDelete
  14. Kalau zumal memang tak sanggup ler ^^

    ReplyDelete
  15. Walaupun dok dalam tu tapi tetap xberani jugak..kalau buaya mengamuk memang habis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yasangat betul... kalau buaya tu mengamuk dan tempat tu pecah memang kenyang buaya tu

      Delete
  16. Fuhhh sungguh terbaikkk haha.. kalau nasib mereka malang pasti dah jadi habuan si buaya..

    ReplyDelete
  17. suka betul diaorang main buaya ye. asal tak main dengan jerung je terus? hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.