♥ Lama Tak Jalan Jalan Pusing Pusing Naik Motorsikal ♥

March 23, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Cerita semalam...Lama jugak Akif tak ronda ronda ngan Abah dia..Semalam abah ajak ronda ronda.Apalagi seronok la dia dapat pusing pusing ngan motorsikal antik abah..Melompat lompat laa Akif dapat naik motor..Siap pakai baju pakai kasut pakai helmet terus jer panjat motorsikal...Tersengeh tersenyum tertawa..Suka laa tuuu..Ya laa benda yang dia suka buat mestilah dia suka.Teruja sangatttt..



Senyum ngan sengeh sama banyak dah..Suka sangat dapat posing bergaya kat sebelah C90..Smile !!!


Bila Akif start posing,abah pon cepat cepat snap gambar..Kalau dia dah hilang mood jangan harap laa dia nak posing..123 sengeh..senyum..


Wah ..bergaya betul la penunggang cilik Umi..Hehe tumpang bergambor jer.Ni bukan motorsikal Akif..Ni motorsikal abah Akif..Buat buat macam dia pulak yang bawak motor.


Posing tepi pantai satt nooo..Elok elok duk posing pak cik aiskrim plak masuk jadi background..Masuk jer la pak cik..Senyummmmmmm..


Penat posing ..Rehat jap..Nanti Akif posing lagi..Nak air please..
Dahaga la pulak..Air apa kat tepi pantai ni..Air laut ada laa..


Nak pose camne lagi ni..Idea plsss..Tatau dah camne lagi nak posing..Camni pon jadilaaa..123 posing jer laa..


Hehehe gini pon boleh laaa janji mood Akif ok..Posing jangan tak posing..Ok jadi jugak gambar nie..Gaya spontan..


Ok last..Spontan dari Akif..Siap bergambar,masa untuk balik rumah la pulak..K bye bye ..





Artikel Menarik yang Lain

22 Sahabat Setia

  1. Akif boleh jadi model iklan ni... ada gayalah

    ReplyDelete
  2. Memang seronok kalau dpt jenjalan naik motor ni....budak2 mmg suka..

    ReplyDelete
  3. Betul tu.. Budak2 ni kalau habis atau xda mood nak bergambar, memang tak nak bergambar langsung

    ReplyDelete
  4. amboi2 akif
    sonok yeee naik moto jalan2
    ayu pon dah lame dah xnaik moto kak lya
    heheheh

    ReplyDelete
  5. bergaya betul.. ni ada chance hensem masa besar ahahaha

    ReplyDelete
  6. pandainya possing.... heheheheee...
    senyuman ada lesung pipit... sweet... :)

    ReplyDelete
  7. amboii pandai posing akif ni hehe

    ReplyDelete
  8. ensemnya akif, cik mimin nak ngurat boleh x. huhu

    ReplyDelete
  9. boleh dah jadi model..nanti kita sign contract..heeheh

    ReplyDelete
  10. Wahhh, seronoknyA Akif yang hensem dan manis :)

    ReplyDelete
  11. sweetnya la akif ni ! geram tengok dimple dia tu

    ReplyDelete
  12. comelnya dia..pndai posing dpn kamera

    ReplyDelete
  13. Wahh.. seronok jenjalan pusing-pusing model muda ni hehee.. :D

    ReplyDelete
  14. Akif suka jalan² naik motor ye...sakan dia posing dah gaya model.

    ReplyDelete
  15. pandai cik adik manishh posing yer.... :D

    ReplyDelete
  16. waaaa ada lesung pipit tu!! booking buat menantu hahahahahah

    ReplyDelete
  17. boleh jadi model pakaian bebudak Akif ni.. pandai posing..
    rumah Kak Lya dekat ngan pantai ke ? huhuhu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.