❤ Kita Tidak Perlu Berwajah Cantik .....❤

March 22, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ahad Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...


Kita tidak perlu berwajah cantik untuk dikatakan sebagai seorang yang cantik.Dan tidak perlu memuji muji kerana mahu menjadi seoarang yang disukai.Tidak perlu menjadi kaya untuk menjadi orang yang bahagia.....

CUKUPLAH DENGAN MEMBUATKAN TUHANMU REDHA DAN KASIH KEPADAMU..

Pasti DIA akan menjadikanmu cantik dan indah di mata manusia,di sukai dan di senangi oleh semua,serta hidup bahagia ..

Artikel Menarik yang Lain

15 sang pencerita

  1. Bersyukur... Alhamdulillah.. :D

    ReplyDelete
  2. Ya.... redha Allah s.w.t. lah tujuan dan matlamat kita hidup di dunia yang sementara ini... Bagi seorang isteri, redha Allah itu berada dalam redha suami kepada kita..... ;)


    *rindu kawan2 EFG....... bila boleh join semula...?* ;)

    ReplyDelete
  3. betul tu kak.. CT ada sorang kawan.. adus kalo memuji kawan2 yang cantik memang hebat..
    sampai kita yang biasa2 ni rasa tersisih.. tapi lama2 dah biasa jadi tak rasa apa dah..

    mak penah pesan.. nak puji orang jgn depan2.. pujian tu membunuh.. =)

    ReplyDelete
  4. Bersyukurlah dgn segala kurniaNya. Semoga kita semua sentiasa tergolong dikalangan org2 yg bersyukur... aamiin.

    ReplyDelete
  5. saya rasa nak tulis pasal cantik la tengahari nanti..tengok la kalau sempat..ekekek

    ReplyDelete
  6. Bersyukur dengan apa yang ada . Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  7. BEtul tu kak lya.. setuju sgt....

    ReplyDelete
  8. Cantikkan hati yg paling penting..

    ReplyDelete
  9. Maksudnya, jangan habiskan wang dengan membuat pembedahan plastik macam artis korea tu..hehe

    ReplyDelete
  10. alhamdullilah
    isnyallah kak lya
    betul tu
    biar buruk di pandangan mata orang
    janji cantik di mata allah
    cukup la

    ReplyDelete
  11. hati yg cantik lagi bagus dari wajah yang cantik

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah..jom cantikkan hati kita supaya luaran pun nampak cantik

    ReplyDelete
  13. betul...sgt setuju...REDHO Allah adalah segala-galanya

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.