❤ Bendera Kebangsaan Pelbagai Negara Yang Di Perbuat Daripada Makanan ❤

March 16, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Taraa...Biasanya kalau bendera yang biasa kita tengok ianya diperbuat daripada kain.Kalau ada bendera yang diperbuat daripada benda lain selain kain memang pelik la sikit kan kan kan.Ok nak memelikkan lagi jom kita tengok bendera kebangsaan pelbagai negara yang diperbuat daripada makanan.Lya nak ulang lagi sekali,diperbuat daripada makanan!!!!Makanan tuu,diaorang buat jadi bentuk bendera.Meh sini kita pakat pakat tengok.Pelik ke tak pelik ke jom la tengok sat nooo..

Mula mula sekali opkosss la bendera negara kita dulu..Jom layan...

BENDERA MALAYSIA 
Bendera Negara Malaysia


BENDERA ITALY
Bendera Negara Itali


BENDERA BRAZIL
Bendera Negara Brazil


BENDERA INDIA
Bendera Negara India


BENDERA VIETNAM
Bendera Negara Vietnam


BENDERA LEBANON
Bendera Negara Lebanon


BENDERA CHINA
Bendera Negara China


BENDERA INDONESIA
Bendera Negara Indonesia


BENDERA THAILAND
Bendera Negara Thailand


Artikel Menarik yang Lain

22 sang pencerita

  1. kreatif betul siapa yng buat ni kak lya
    singgah dari #exchangefeedgroup

    ReplyDelete
  2. perghhhh kreatif betul kan kak

    ReplyDelete
  3. Memang kreatif sangat. Kita pun boleh buat..:)

    ReplyDelete
  4. kenali bendera negara luar..uji minda aebelum makan kek...good idea.

    ReplyDelete
  5. Wah, memang unik dan kreatif... :)

    ReplyDelete
  6. wahhhh, kreatifnya, menarik pula tu :)

    ReplyDelete
  7. Kreatif betul! Tak sabar nak makan, hehe :D

    #exchangefeedgroup

    ReplyDelete
  8. tak sampai hatinya mimin, kak lya... nak makan replika bendera ni. hahaha.

    ReplyDelete
  9. bendera malaysia nasi kerabu +pulut kuning+roti john .

    ReplyDelete
  10. bendera vietnam paling mengiurkan..hehehe

    ReplyDelete
  11. kreatifnye la ;)

    #ExchangeFeedGroup

    ReplyDelete
  12. Kteatif btl la idea diorg ni

    ReplyDelete
  13. Sapa lah punya idea tue.. kreatif sungguh

    ReplyDelete
  14. bendera msia x cukup 14 jalur :-)

    ReplyDelete
  15. Ya Allah Ya Musowwir Dia yang maha kreatif mengalirkan rekabentukNya dengan penuh kreatif kepada manusia...

    ReplyDelete
  16. Wahh kreatif.. sayang pulak nk makan.. :D

    ReplyDelete
  17. ehehe yang thailand nye paling kemas n cantik..
    brazil tu cem mengelirukan jugak..

    ReplyDelete
  18. ha kreatif!!
    1st time tgk org buat makanan gamboo bendera
    sllu tgk gamboo katun je
    comel je tgk bento

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..