♥ Uniknya Bahasa Orang Negeri Terengganu ♥

February 18, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...


Artikel Menarik yang Lain

18 Sahabat Setia

  1. Swit Ang meaning > Hang sweet Lya :)
    uniknya...

    ReplyDelete
  2. kena banyak belajar lagi ni dengan kak lya. hahaha :)

    ReplyDelete
  3. Ni belajar bahasa ke belajar pasal basikal?hahaha

    ReplyDelete
  4. lebih kurg loghat baling juga.... cuma tmbah g je kt blkg..

    ReplyDelete
  5. Kat umah ade 3 org dan ade 3 basikal...
    tak semua part basikal ni kami tahu...
    tq bg info nie...

    bonde suka

    ReplyDelete
  6. Ni baru part basikal, hat lain belum belajar lagi ni hihi :)

    ReplyDelete
  7. banyak juga yang saya baru pertama kali tahu..heheh

    ReplyDelete
  8. ahaha Kak Lya.. kelakar lah..
    taya paling faham.. pedal pun boleh..

    ReplyDelete
  9. lebih kurang mcm kelantan jugak kan kak lya..
    heee byk penggunaan bahase seakan2 ongputeh

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.