♥ Orang Perempuan Tak Pandai Masak Takpe..... ♥

February 25, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...




Artikel Menarik yang Lain

22 sang pencerita

  1. erm... setuju sgt.... dari rajin, akan jd minat finally pandai juga kan.... :)

    ReplyDelete
  2. betul tu...
    rajin mencuba dan belajar... lama-lama sedap lah jadinya...
    try baking n bikin ha ha ha ha

    ReplyDelete
  3. Saya tak pandai masak dan tak berapa nak rajin masak huhu (kena berusaha jd rajin masak nampaknya)

    ReplyDelete
  4. betul... kena praktis :) sy pun tak pandai masak dulu da kawen nak taknak cuba juga hihi

    ReplyDelete
  5. Betul tu. Bukan dipandang sedapnya tapi pada ikhlasnya..:)

    ReplyDelete
  6. kak ana ni takad masak tu tak lah pandai tapi boleh jelah, masalahnya malas le pulak nak masak, cam mana tu Lya hehe :)

    ReplyDelete
  7. awww betul hikhik

    jadi jangan malas hiks

    ReplyDelete
  8. saya dulu pun tak pandai..lama2 nanti pandai la...yang penting ada keinginan nak belajar..kalau niat je tapi tak buat tak guna jugak..heheheh

    ReplyDelete
  9. zmn sekrg x de istilah x pandai masak . yg ada cuma rajin dan malas je ...

    ReplyDelete
  10. sblm kahwin x.berapa pandai masak, bila dah ada suami anak..terus kalahkan chef..but still masakan lelaki tiptop in the worlds.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah kerana anda teror masak he he he... Bila boleh rase masakkan PCL

      Delete
  11. Setuju.. Dari rajin blh jd pandai..

    ReplyDelete
  12. Betul tu... orang lagi suka perempuan yang suka memasak sebab dorang masak mesti ikhlas bila suka buat benda tu. hehe

    ReplyDelete
  13. setuju. kalau masak sambung bidang masak pun tetap malas

    ReplyDelete
  14. Suami klu isteri masak apa pun sedap je.. yg penting isteri masak.. :D

    ReplyDelete
  15. Saya mengaku ikhlas tak suka memasak.
    Tapi, kalau saya memasak ikut tekak saya sedap aje:)
    Masuk bakul angkat sendiri.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.