♥ Kemalangan Ngeri 10 Kereta ♥

February 11, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...


Kemalangan berlaku semalam kat luar kawasan permainan Akif..Mula2 tengok adoilaaa apakehal ni jadi macam ni ..Akif cakap tak ikut peraturan jalan raya,maka..camni la akibatnya..

Ermm takleh nak kata apa dah..Ngeri pulak Umi tengok bila 10 kereta bertembung..Adoii laa anak Umi ni memang ler kalau bab2 kereta dia jadi kreatif sikit..Apapon layan jer laaa..

Artikel Menarik yang Lain

14 sang pencerita

  1. Replies
    1. betul betul negeri. nak kena kak ly ni

      Delete
  2. memang ngeri kalau kemalangan macam ni..bosan lah tu main sampai buat kemalangan kereta..

    ReplyDelete
  3. Akif good boy...
    berhati-hati dijalan raya :)

    ReplyDelete
  4. Macam mana keadaan penumpang semua?

    ReplyDelete
  5. penumpang tercampak entah ke mana dah . hehee

    ReplyDelete
  6. banyaknyer kereta akif ...hurm sayang terxciden pulak, tapi rumah pcl banyak anak patung dari kecik kebesor.

    ReplyDelete
  7. sadiss T_T nasib kecik2 dah pandai peraturan jln raya :)

    ReplyDelete
  8. ngeri dan ngilu kak lya..hahahah

    ReplyDelete
  9. Huh.. eksiden teruk tu.. pasti masuk berita nanti... :D

    ReplyDelete
  10. kalau di bawa kepada dr yang specialist kanak-kanak. apa yang dibuat kanak-kanak itu melambangkan emosinya. Harap akif saja ja buat acam tu ya kak lya

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.