♥ DIY Button Projects ♥

February 27, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...





Tengok DIY butang yang cantik cantik kat atas ni,rasa jugak nak buat DIY cam gini.Tapi kan kan kan,tangan kita ni tak berapa nak kreatif sangat laaa..Kekok jer nak buat benda ni.Jadi kita kongsi gambar jer laa..hehehe gambar dari Mr Google jer,sebab yang kita tengah nak buat entah bila laa nak menjadik camni,hahahaha..Butang pon baru ada tujuh bijik camno laa nak siap...kuang kuang kuang....


Artikel Menarik yang Lain

13 Sahabat Setia

  1. wow.. memang cute lah...

    baru dapat menyinggah setelah sekian lama..

    ReplyDelete
  2. kreatif sangat ni. nani idok lah mampu nak buat gini kak lyaa :D

    ReplyDelete
  3. Klau tgn kreatif apa pun blh d buat kan kak

    ReplyDelete
  4. nak buat ni memang memerlukan kegigihan dan kesabaran ni..hihi

    ReplyDelete
  5. Menarik.. kreatif sgt ni. Klu rajin dan ada kelapangan waktu boleh juga buat mcm ni.. :)

    ReplyDelete
  6. kreatif... orang kreatif mampu buat cmni..kalau anis..idok le..huhu

    ReplyDelete
  7. Tangan saya boleh kejung kalau buat benda yang perlukan ketelitian camni.

    ReplyDelete
  8. cantikk . xpe nanti dah ada barang boleh la slow2 buat ye kak

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.