❤ Contest : Jom Teka Tarikh Buku Ini Di Beli ❤

February 12, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

 TAMAT !!!!!


Ok petang ni mood rajin datang..Umi 3A1 nak buat satu contest..Krikk krikk contest laa sangat..Contest suka2 jer laa..Tak perlu buat entri sekadar drop komen kat bawah ni jer...Kalau rajin buat entri buat jer laa tak jadi masalah hehehe.

Sorang boleh teka 5 kali..Haaa komen la kat bawah ni lima jawapan dalam satu komen ya..Nak komen lima kali pon boleh takde sekatan.Ikut suka mana berkenan boleh jer janji tak menyusahkan sahabat..

Ok syarat dah bagi ni pulak Umi 3AI nak bagi soalan..

Jeng jeng jeng baca betul betul soalan ni baru jawap..Hehehe cam seyess jer bunyi padahal biasa jer..Ok ok banyak pulak merapu..kita teruskan dengan soalan..

Soalannya ialah jeng jeng jeng ..hahaha memain plak kita..ok ok seyes ok..Bilakah tarikh 2 buku cerita kat atas sana Lya beli.Bagi tarikh dan juga tahun la baru gempaq sikit..Nama pon contest kan kan kan..Ok selamat menjawap.Ni soalan KBAT ni hahahahaha.Sesaper yang lapang tu boleh la mula meneka..

Aaa ahh dah penat meneka ..Takkan la tak bagi apa apa.Eh eh eh mana tau Lya tak nak bagi apa2..Ada laaa kita nak bagi..Tapi RAHSIA dulu..Kalau nak dapat hadiah jom laa teka..Orang pertama yang jawap betul diala pemenangnya..Saper boleh teka orang tu terer....

TARIKH TUTUP : ESOK 12.02.2015
(buat lama2 kan orang bosan pulakk..hehehe)
Tambahan sikit lagi ya,.Dua buku kat atas dibeli pada tarikh dan tahun yang sama okey,,.

Selamat memerah otak..K bye..
Jumpa lagi & Happy Blogging ♡♡



Artikel Menarik yang Lain

31 Sahabat Setia

  1. 03/2/2015 ..tgk kalender time thaipusam...cuti kan!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Satu jer bagi jawapan,.mcm kongpidenggg sangat ni..bagi la 4 lagi hahaha,..

      Delete
    2. Alaaa tu buku insyirah la..alaaa nak kena godek blog akak la ni...

      Delete
    3. Hahaha irra godek kat mana laa tu buku Insyirah,.hehehe hahaha teka jer laaa...

      Delete
  3. wahhhh tuff jugak soalan lya nie:)
    kak mieja try:)

    1) 12/12/2014 buku hijau
    2) 7/1/2015

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe saja suka2 jer ni kak mieja,.hehe dua2 buku beli tarikh yg sama kak miejaTakpe meh teka lagi .blh teka 5 kali tau.

      Delete
  4. nak gak meneka hihi.

    3/2/ 2015
    4/2/2015
    6/2/2015
    7/2/2015
    8/2/2015

    ye ye je betul haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe Firz boleh je teka teka hahahaha

      Delete
  5. bonde teka pada tahun 1/1/2010 ( 5 tahun dah usia buku ni)

    ReplyDelete
  6. Tarikh nuh..hurmm..warghhh..xtahu T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha nama pon teka..jom la teka jer..

      Delete
  7. 5/1/2009
    5/1/2015
    21/5/2015
    30/1/2015
    3/2/2015

    syira join..hehehe

    ReplyDelete
  8. Masih boleh nak bagi jawapan ke hehe.. 20.01.2015 kot..

    ReplyDelete
  9. Dah tau jawapan dia dah hehee.. :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah bro khir mendahului carta pengomen tegar

      Delete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.