❤ Wordless Wednesday - Bila Akif Layan Game ❤

January 14, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...



Artikel Menarik yang Lain

34 sang pencerita

  1. Hahaha...comel Akif masa layan game. Macam macam reaksi muka dia tunjukkan. Huhu

    ReplyDelete
  2. Khusuknya Akif men game apa tu

    ReplyDelete
  3. lesung pipit tu senjata dia bila bsr nnti tu... habis laaa awek2 cair nnti... hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senjata ke ??? Hahaha tak tau laaa..

      Delete
  4. exactly macam harith....tak boleh lepas langsung...sampai kena sorok kadang-kadang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akif main sesekali jer ..ari cuti jer ari sekolah tak bagi main..hari ni tak g skolah dah siap pkai bju dah tp sakit perut plak ..bila tak g skolah layan tab laa takde kawan nk main hehehe..Klau hari sekolah tab duk fpn mata pon tk pndang huhuhu

      Delete
  5. Khusyuk betull...game ape tu akif??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laaa game apa laaa dia layan siap konar leper bagai

      Delete
  6. ambpii kemain seronok main tab :D

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Hehehe takde laa sekali skala main..

      Delete
  8. Anak2 sekarang memang cerdik and alert

    ReplyDelete
  9. mendidik anak memang banyak cabarannya..kena bersabar dengan karenah anak..jadi teman terbaik mereka..

    ReplyDelete
  10. Wahh khusyuknya... main game apa tu.. nak join.. :D

    ReplyDelete
  11. kusyuk tak pandang kiri kanan da..

    ReplyDelete
  12. syokknyer akif duk main game tu... mesti kalau uminye pgl ni bt x layan.. hehe

    ReplyDelete
  13. Syoknyer die... Hebat anak2 zaman skrg ni.. Huhuuhh

    ReplyDelete
  14. Jangankan Akif...kalau yang berusia pun dapat main game...memang kusyuk! :)

    ReplyDelete
  15. tekunnya.. x pandang kamera dah..

    ReplyDelete
  16. Jadi macam anak2 saya.
    Serba salah...
    Tak bagi karang kacau adiklh...macam2 kerja lain dia buat.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.