❤ Mana Satu Sampin Yang Sesuai Ya ??? ❤

January 21, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...


Esok Pra Sekolah Akif akan mengadakan sambutan hari ''Maulidur Rasul Peringkat Sekolah''..Balik sekolah tadi Akif dah bagi satu memo yang Cikgu Atillah bagi untuk semua ibubapa.Semalam Cikgu Atillah dah bagitahu kat group Whatsapp Pra Sekolah SKSG,setiap pelajar akan dapat satu memo untuk bawak balik tunjuk pada ibubapa.Anak2 Pra Sekolah yang terlibat dikehendaki memakai Baju Melayu,bersongkok dan juga bersampin bagi lelaki.Untuk pelajar perempuan pula mereka mestilah berbaju kurung dan bertudung serta memakai kasut sekolah.

Balik dari sekolah,Akif terus tanya baju melayu nak pakai yang mana ??? Akif pilih warna kuning,sebab per kuning sebab satu ni jer seluar dia masih ok..yang lain semua dan tak boleh pakai sebab pendek..Cepat betul la anak Lya ni jadi tinggi hehehe.Baju masih elok boleh pakai tapi seluar dah tak boleh pakai dah.Pakai kat rumah boleh laaa...

Bila tiba bab sampin,Akif sibuk mintak Umi pilih mana satu sampin yang sesuai untuk majlis esok.Kalau ikut hati Umi la kan !! Sampin yang hitam tu ok jer tapi Akif cakap meh sini Umi tolong snap gambar satu2 kat sini pastu Umi pilih mana satu untuk Akif pakai.Ermmm kalau bab pilih memilih ni Umi boleh jer nak pilih mana2 tapi anak bujang Umi ni dah pilih dulu mana yang dia berkenan di hati..Ada ke patut suruh Umi pilih padahal dia dah siap2 pilih dah mana satu dia nak.Adoiii budak techik ni memang pandai la..







Kita tengok esok mana satu pilihan sampin yang Akif akan pakai.Sampin feberet dia la yang dia pilih.Apapon kita tunggu esok jer laaa kalau nak tahu mana satu pilihan hati Akif..Ke ada yang nak teka,hahahaha.Kalau rajin teka la yang mana satu pilihan hati anak bujang Lya ni ..


Artikel Menarik yang Lain

15 sang pencerita

  1. wah.... siap bersampin... mesti hensom akif nanti...

    ReplyDelete
  2. kalau nani suka yang kaler hitam tuu :D

    ReplyDelete
  3. wahh preparation yang baik... comelnya

    ReplyDelete
  4. Mesti nampak bergaya dan segak budak comel tu nanti.

    ReplyDelete
  5. Susah juga nak pilih tu ye.. semuanya cantik2... yg no 2 tu kot.. :) :)

    ReplyDelete
  6. saya pilih no 3... heheh.. apapun pilihan tetap cantik dan bergaya..

    **Sama PRA lah anak kite.. Akif pun PRA jugak

    ReplyDelete
  7. Akif ni bijak, akif bergurau dengan mak dia lah tu..tak apa layan dia ..sebab akif pasti nak lihat sejauh mana Lya sayang kat akif...)

    ReplyDelete
  8. yang hitam tu lawa, Etuza rasa tu yang bagus. Pun akif yang pilihkan...

    ReplyDelete
  9. cantikla sampin yang pertama tu..
    ada kaler biru2 nampak elegen..

    ReplyDelete
  10. Byknya samping akif, smua cntik2

    ReplyDelete
  11. haishh suka la tengok akif bersampin.. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..