❤ Gambar Ukuran Passport Untuk Pendaftaran Pra Sekolah 2015 ❤

January 01, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Setiap kali melangkah ke alam persekolahan untuk Pra sekolah,Cikgu dah pesan kepada ibu bapa supaya siapkan 4 keping gambar ukuran passport.Lya dapat surat tawaran Pra Sekolah Akif dah lama tapi tak berkesempatan nak bawak Akif ambik gambar ukuran passport.Semalam En Hubby tak sibuk sangat,jadi sempat la bawak Akif ambik gambar ukuran passport.Lya ambik keputusan pakaikan Akif baju Pra Sekolah  lengkap,nampak kemas dan bergaya sikit gambar ukuran passport Akif.Kuakuakua Umi pulak lebih excited ni...

Alang2 dah buat gambar ukuran passport,Lya buatkan sekali gambar untuk 4R dan jugak 8R saiz penuh untuk Akif.Apalagi budak yang suka sangat bergaya ni tersengeh la memanjang kat depan kamera tuan kedai gambar.Hehehehe.Tuan kedai pon tersengeh sama tengok gelagat dia.Orang lain punya kalau gambar ukuran passport takde la nak senyum beria bagai.Tapi Akif punya gambar,senyum sengeh senyum sengeh..Hehehe.



Oleh kerana Cikgu nak 4 keping,Umi kena la cuci 4 keping lagi untuk simpanan..Kalau tak cuci,alamatnya takde la gambar ukuran passport dalam simpanan Umi.

Artikel Menarik yang Lain

30 sang pencerita

  1. hihihi lesung pipit tu kemainlah mahal...

    ReplyDelete
  2. eiii jelesnyaa akif ada lesung pipit. hihihihi. bertambah kecomelannya tu :D

    ReplyDelete
  3. hihi..comelnya gambar passport akif tu..dah masuk pra sekolah dah dia ya..moga jadi anak yang rajin dan pintar..amin

    ReplyDelete
  4. aloloooo,,comelnya Akif,,ada lesung pipit!bertambah2 sweeeetttt.. :)

    ReplyDelete
  5. comel bila akif senyum macam tu

    ReplyDelete
  6. Amboi dalamnya lesung pipit die. Comel.

    ReplyDelete
  7. Banyak nye k.Lya cuci gambar Akif.
    Kedai takde bagi CD ke?

    ReplyDelete
  8. sekarang sekolah pun nak gambar tak macam dulu2 huhuhu...

    ReplyDelete
  9. seronok baca catatan ni...tersenyum sendiri bila baca gelagat akif...tumpang gembira sedetik..mudahan menjadi anak yang soleh dan bijak..amin

    ReplyDelete
  10. Tersenyum riang... ceria hati melihatnya..
    Simpan elok2 soft copy gambar tu.. kenangan manis & pasti nostalgia bila tengok balik suatu hari nanti... :)

    ReplyDelete
  11. hai akif..selamat menempuh alam persekolahan baru ya

    ReplyDelete
  12. hehehe senyuman penuh keceriaan nak bersekolah :D
    belajar rajin rajin yeee..

    ReplyDelete
  13. alaa, comelnye dia dgn lesung pipit dia tu....;-)

    ReplyDelete
  14. rambut tu. kemas dengan minyak. hehe

    ReplyDelete
  15. Gambar pasport pun dia punya semnyum macam pi melancong..hehehe

    ReplyDelete
  16. comel. ade lesung pipit. hehe

    ReplyDelete
  17. hamboihhh ada spare lagi tu . huhuu

    ReplyDelete
  18. amboi.. hensem boy ni tersenyum... nmpk lesung yg dalam tu...

    ReplyDelete
  19. comel senyuman. manis pulak tu hihi

    ReplyDelete
  20. tudiiaaa.. ghenyih sampai ke telinga.. hehehe

    ReplyDelete
  21. Memg wajib kna ada gambar ni kan

    ReplyDelete
  22. kalau masa saya di sekolah menengah teknik dulu. rambut macam akif telah menyalahi undang-undang sekolah huhu

    segak aih diaaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..