❤ Semangat Nak Meronda Datang Balik ❤

December 11, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Peatang tadi cuaca elok jer..Bila abah balik kerja si kecik ni laju jer tukar baju nak g jalan2 katanya..Nak g ronda2 ngan motorsikal.Abah baru jer balik kerja belum lagi masuk rumah dia dah siap pakai baju sekali dengan kasut.Tak sabar bebenor nak g pusing2.Maklum la lama benor Akif tak ronda2 ngan motorsikal sejak dua menjak ni.Ya laa abah busy sesangat bila akhir tahun camni mana la ada masa nak g meronda.Tapi bila abah ada masa jer Akif memang tak lepas peluang.Arini tak pergi jauh sangat sebab dah lewat.Jadi Akif ronda2 kat Cherating jer.Jadi laa daripada tak dapat pergi.Suka sangat la tu dapat ronda2.Semangat nak meronda datang balik.Hari tu dah berenti kejap sebab tiap2 petang jer hujan turun,mana boleh nak ronda2 kalau hujan.Sekarang cuaca OK dapat sambung meronda balik..

Macam biasa la bila dah dapat ronda2.Abah la yang tolong snap gambar.Kalau dengan abah lagi best macam2 gaya yang dia tunjuk.Maklum la anak abah.Layan jer laa gambar2 Akif petang tadi..

Duckface pulak dah !! Amboiii muncung tu geram la pulak Umi tengok,
cam nak kena simpul jer ...

Saya penunggang berhemah !!! Pakai helmet gituuu..

Jom ronda2 !!!! Akif bawak motor laaa...Hehehe Akif posing jer ..

Posing dulu sebelum balik rumah...Kat mana la dia duk posing tuuu ..

Senyummm !!! Say cheesseeee ......

Ni apa citer ni !!! Sebab dah nak balik mood jadi lain macam dah ...

Ok TAMAT untuk hari ni..Jumpa lagi sahabat !!!
Happy Blogging ❤ ❤

Artikel Menarik yang Lain

21 sang pencerita

  1. amboii. kemain senyum duduk atas motor tuu :)

    ReplyDelete
  2. geram betul tengok lesung pipit akif.
    comel betul moto tu. pandai jaga ni

    p/s: kak lya ada vw :(

    ReplyDelete
  3. As'salam huuuu!!! akif akit..bawa pulang ke keningau baru tau! ha siapa suruh jejalan seorang ..jumpa uncle bawa kat rumah etuza jumpa alaya baru tau hang!!! hehehhee lari lah mak dia ada pula ..ibu Lya ..takut ...hehehe . ada lesung pipit..keturunan Etza lah dia ni..ada jg lesung pipit ni tu yg isteri seorang ngorat Etuza muahhaaa!!! lari

    ReplyDelete
  4. Wahh motor yg cantik dgn penunggang yg ensem.. :) :)

    ReplyDelete
  5. akif terbaik pose awak! good job..lagi ya akif..seminguu 2 kali ya mesti mengancam....kan cuti pergilah jejalan..kan akif..mak mana ..ucap terima kasih tau kat umi lya

    ReplyDelete
  6. Dah lma lya x menunggang moto hihi, tringt plak time kecik2 dulu

    ReplyDelete
  7. amboii duckface ye akif..hihi.. comelll... :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum lya...buat muka duck face yer....motor tu cantik la lya...:)

    ReplyDelete
  9. Salam....amboi bergaya betul orang muda ni..

    ReplyDelete
  10. hamboi akif...pandai bergaya...dengan lesung pipit dia...comei jer tengok...

    ReplyDelete
  11. Wow akif jom rempittttt.. hehe ops akif jangan ikut saya nanti umi marah hehe :).. terbaiklah akif

    ReplyDelete
  12. Hehehehe..comel je posing akif..

    ReplyDelete
  13. motor tu nampak klasik jer ... jadi model sekejap si bujang ni ...

    ReplyDelete
  14. Hati-hati dijalan raya..ingat orang tersayang..:)

    ReplyDelete
  15. semangat dia nak meronda ye..dah besar sikit boleh bawak ummi pulak ye.

    ReplyDelete
  16. budak-budak memang suka naik motor..bawak g jalan-jalan

    ReplyDelete
  17. Amboiiii sukanya Akif.
    Sian kat ayah dia x hilang penat lagi tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..