❤ Photoshoot Insyirah Di Kuala Kemaman ❤

December 31, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Ok kali ni takde gambar Akif..Semua gambar Kakak Insyirah jer..Kata Kakak ..Kali ni giliran dia pulak bergambar sakan..Akif duk tepi jer ..Hehehe sebenarnya masa bawak g kat Kuala Kemaman untuk sesi bergambar..Mood Akif tak berapa nak CANTIK sikit..Jadi dia tak nak bergambar.Kakak Insyirah pulak yang excited nak bergambar.Katanya nak simpan gambar2 menarik kat sini.Jadi Umi tolong SNAP jer laaa..123 KLIK KLIK KLIK .....

Maka berposing sakan la TUAN PUTERI ni..Tanpa gangguan adik2 dia..Sesekali Kakak pon nak bergambar jugak.Adik2 jangan duk ganggu OK..








Artikel Menarik yang Lain

8 Sahabat Setia

  1. anak anak bergambar kak lya photographer nya ehh. hehehe :D

    ReplyDelete
  2. Hehee.... kasi laluan kat akak pulak eh.. :) :)

    ReplyDelete
  3. jadi model kan..tahnia adik..lalang tu lawa juga kan..ada juga lalang ni dekat rumah..)

    ReplyDelete
  4. Tempat yang cantik untuk buat photoshoot!

    ReplyDelete
  5. amboooi fotogenik nyeeee anak dara sorang ni hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.