❤ Peraduan Pati Batook Ori ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

APAKAH ITU PATI BATOOK ORI


Pati Batook Ori adalah adalah minyak 1001 khasiat yang menggunakan daun pudina sebagai bahan ramuan utama dalam menghasilkan minyak yang berkualiti tinggi dan berkesan untuk pengguna.Pati Batook Ori terhasil daripada ramuan dan herba herba terpilih dan sangat sesuai untuk pelbagai jenis penyakit seperti  selsema,sakit gigi,melegakan batuk,pedih ulu hati,pening,hidung tersumbat,asma,lelah,sakit sendi dan juga kembung perut.

Anda tidak perlu risau dan tertanya tanya,ADAKAH MINYAK INI TERJAMIN MUTU DAN KUALITINYA kerana Pati Batook Ori mempunyai kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.Yang paling penting ianya disahkan HALAL oleh JAKIM.

CARA PENGGUNAAN 

Cara penggunaan minyak Pati Batook Ori cukup mudah dan senang.Anda hanya perlu sapu sahaja pada bahagian yang sakit dan akan merasai sendiri kesan yang amat baik selepas penggunaannya.Ingat ya !! cuma sapu sahaja, JANGAN MINUM.InsyaAllah sakit yang anda alami akan hilang dengan cepat dan berkesan.Cuba dulu untuk ketahui kesannya.Dah cuba nanti baru tahu.

Peringatan lagi sekali !!! Pati Batook Ori adalah untuk kegunaan luaran sahaja.Pati Batook Ori tidak panas hanya sekadar sejuk berangin dan ianya sesuai untuk semua peringkat umur termasuk pada bayi yang berusia 2-3 bulan ke atas.


TESTIMONI PENGGUNA PATI BATOOK ORI 





BAGAIMANA CARA MENDAPATKAN PATI BATOOK ORI

Cara untuk anda mendapatkan Pati Batook Ori,anda bolehlah terus melawat ke page facebook dan juga website Pati Batook Ori dengan hanya KLIK link di bawah.Untuk sebarang maklumat anda boleh terus berhubung melalui nombor yang tertera di bawah.

Facebook Page - Pati Batook Ori 
Website - Pati Batook Ori 
H/p : 0122358561

Entri ini di tulis untuk melengkapkan penyertaan Lya dalam Peraduan Pati Batook Ori anjuran Facebookpage Pati Batook Ori.Jom support Lya dalam peraduan ini dengan LIKE & SHARE peraduan ini melalui FACEBOOK LYA di link ini  KLIK SINI  .Terima Kasih sahabat !!! Jasamu dihargai ..

#blogger #iamblogger #parentingblogger #blogakifimtiyaz3 #kelabbloggerbenashaari

Catat Ulasan

15 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.