❤ Ini Yang TERBAIK Sebenarnya ❤

December 21, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ahad Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Mulai 1 Januari 2015,semua premis perniagaan termasuk pasaraya di Negeri Terengganu diarah TUTUP selama dua jam pada hari Jumaat.Harap2 bukan di Negeri Terengganu sahaja.Moga ianya dapat dilaksanakan di seluruh Malaysia.



Artikel Menarik yang Lain

13 Sahabat Setia

  1. harap restoran serta perniagaan lain ikut juga ...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..... Mmg ptt dilaksanakan..

    ReplyDelete
  3. Ye betul.
    Tinggalkan jual beli..
    Hormati waktu Solat Jumaat..

    ReplyDelete
  4. terbaik perkongsian...baru aman kan dapat solat jumaat..

    ReplyDelete
  5. Bagus juga tu kak lia...solat jumaat kan..

    ReplyDelete
  6. Betul2.... bagi laluan pada mereka untuk solat Jumaat :)

    ReplyDelete
  7. bagus kan kalau semua negeri macam ni. nak pindah ganu ah tahun depan. hahah :)

    ReplyDelete
  8. Baguslah.. sekurang2nya org yg tak sembahyang tu dah tak ada tempat port melepak. Nak tak nak kena ke mesjid juga. Lambat laun mesti hatinya pun lembut... Negeri pun bertambah berkat... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah...inilah yang sebaik-baiknya...^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.