❤ Akif Imtiyaz Di Pantai Kijal,Kemaman Terengganu ❤

December 09, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Baru2 ni Lya dan En Hubby bawak anak2 jalan2.Sempat jugak singgah kat Pantai Kijal,Kemaman dalam perjalanan balik ke rumah.Lama jugak tak singgah sini.Seingat Lya,pernah singgah kat pantai ni masa Akif kecik dulu.Ni kali kedua Akif singgah sini..Kalau dulu datang sini Akif belum dapat berjalan lagi tapi kali ni usia Akif dah 5 tahun.Cepat jer masa berlalu.Pantai Kijal tetap cantik macam dulu.Sempat jugak snap beberapa keping gambar Akif kat sini.Jom layan jer..












Nota : Line internet Lya sejak dua menjak ni masalah memanjang..Lya tak sempat lagi nak TERJAH kat blog sahabat..Nak buat satu entri pon makan masa..Ni untuk entri ni berapa kali ntah masuk draf sebab line tak berapa OK..Maaf sangat2 ya sahabat..Nanti kalau line OK Lya terjah kat blog sahabat ya !!

Artikel Menarik yang Lain

15 sang pencerita

  1. geram tengok si lesung pipit ni...he he he...

    ReplyDelete
  2. Waa seronoknya dapat 'berkelah' ditepi pantai kan..

    ReplyDelete
  3. seronoknya jalan jalan. lama tak pergi pantai :)

    ReplyDelete
  4. Bersihnya pantai.. pasir halus, air pun nampak jernih... Akif pun nampak encem lah.. :) :)

    ReplyDelete
  5. bestnya.bilalah berpeluang nak sampai sini..

    ReplyDelete
  6. Kayu apa pulak kat tepi pantai tu?
    Batang kelapa ke?
    Shikin xpernah dengar Pantai Kijal.

    ReplyDelete
  7. wahhhhh pantai best best!..teringin nak g pantai timur.. tp blm kesampaian heheh

    ReplyDelete
  8. mandi pantai terus la syokk . hehee

    ReplyDelete
  9. Lya pun suka sgt gi pntai, bersihnya pantai kat cna

    ReplyDelete
  10. duk atas batu besar tu best jugak.. hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..