❤ Wordless Wednesday - Kau Nak Apa Sebenarnya ❤

November 12, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Pagi Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...



Artikel Menarik yang Lain

16 Sahabat Setia

  1. tak tahulah apa yang dia nak sebenarnya..suka menyalahkan orang je kejenya

    ReplyDelete
  2. ala.. rotan je... ok je bg lin. dlu zaman sekolah pun selalu je kena rotan. dah mmg nakal.. nak buat camner terima lakan... mak2 sekarang ni, jentik anak pun tak. rasanya tak patut salahkan cikgu...

    ReplyDelete
  3. Rotan kan je mak bapak budak yg cakap tu hhmmm...

    ReplyDelete
  4. Umur murid tu berapa sebenarnya?

    ReplyDelete
  5. Biasalah..adat manusia. Saling salah menyalahkan.

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum lya...mcm2 kes skg ni kn...warden pulak mcm ni perangainya...:)

    ReplyDelete
  7. Ni mesti kes makpak takpenah jentik anak.
    Parents nye boleh tolong jawab betul ke idak soklan saya?

    ReplyDelete
  8. itu la amanah dan tanggungjwab.. bukan senang kita nak laksanakan dn puaskan ahti semua orang..

    ReplyDelete
  9. kene gantung pulak...
    memcabar la skang ni..

    ReplyDelete
  10. simpan anak dalam mesin basuh?hahahah.. bukan nak ckp ape.. mase anis sekolah dulu.. teruk kena bantai dengan pembaris panjang yg warne kuning sebab tak hafal sifir.. takde plak ngadu kat mak ayah.. sebab sah2 kena pukul balik..hahah... tapi hasilnye, dapat kita hafal.. ingat dan kekal.. cikgu tu pun dah meninggal dunia dah.. jasa cikgu tu tetap dikenang.. al fatihah buat cikgu hatta..

    ReplyDelete
  11. Pada pendapat saya, masing-masing kena faham tanggungjawab sendiri. Kalau warden rotan untuk kebaikan dan tidak sampai mencederakan ibubapa patutnya kena bersyukur ada orang ambil berat tentang anak kita.

    ReplyDelete
  12. Ala dulu rotan jugak xde pon slhkn warden slhkn cikgu.. bknnye dia rotan suke2 . Ni la punca anak2 jd gengster.. dok manjekan sgt anak2 tu.. agaknye mak bapak dia xpenh rotan sbb tinggal solat kott

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.