❤ Wordless Wednesday - Apa Salah JPJ ??? ❤

November 05, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Pagi Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Sumber : Mr Facebook

Artikel Menarik yang Lain

14 Sahabat Setia

  1. emmm...tak patut pulakkan camtu je..walaupun kita tak suka tapi mana hilang sifar perikemanusiaan dalam diri tu?

    ReplyDelete
  2. Kerana nila setitik , habis sebelanga...

    ReplyDelete
  3. Ermmm x taw nak kata apa, demi tugas kekdg manusia ni slalu brfikir negatif

    ReplyDelete
  4. Orang suka buat salah jew tak suka jpj nie... Zumal nie ramai member keje jpj, rasa macam nak lempang orang buat statement tu...

    ReplyDelete
  5. Ishh tak patut btl...
    Dorang dah laksanakn tugas dorang...
    Yg si penolong ni kalau dah mcm tu skli mmg menunjukkan sikap yg tak bertggungjwb lasgung...
    Ishhh

    ReplyDelete
  6. tak patut la diorang buat macam ni..

    ReplyDelete
  7. Cakap tak guna akal lah mamat ni.. agak2lah kan hhmmm...

    ReplyDelete
  8. Teruk betul. Biadab.
    Ada ke nak marah jpj tu buatpe?
    Kalau ko xsalah, xkan jpj nak tahan ko.
    Dah orang sakit pi ludah pulak.
    Ada akai ka?

    ReplyDelete
  9. Undang-undangnya tak salah tapi cara pelaksanaannya mungkin tidak tepat. Kerajaan kelihatan terlalu terdesak mencari sumber kewangan..

    ReplyDelete
  10. Aishhh..kuang ajar nye buat macam tu. Seburuk mane pun perangai orang tu, kene la tolong saat kritikal. Mamat ni kalau bengang sangat dengan JPJ, patut bakar je pejabat JPJ. Jangan aniaya staff JPJ yang tak bersalah. Eh eh..hati kita pulak yang panas.

    ReplyDelete
  11. pada-pada la kan....dieorg buat kerja ...

    ReplyDelete
  12. luah perasaan kat fb, lepas tu org printscreen haa sape nak jawab.. lagipon xbaik buat org tu mcm tu.. haishh kalau budak2 bace kan dh xelok..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.