❤ Spa D Rumah TERBAIK Untuk Anda ❤

November 28, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Nak tubuh badan cantik,mulus,putih bersih,gebu gebas,berseri macam tuan puteri tapi tak tahu cara nak buat rawatan sendiri...Lya cadangkan belilah barangan dari Spa D Rumah kerana inilah  PILIHAN TEPAT untuk anda merasai sendiri kehebatan berSPA D Rumah.Masa seharian tak cukup nak pergi Spa lagi nak kerja lagi nak urus anak lagi..Mana cukup masa nak santai2 kat Spa..Lagipun kalau pergi Spa harga mak aiii mahal giler sedangkan hasilnya sama jer kalau kita buat Spa kat rumah ..


Ok terus citer,Lya ni jenis tak suka la orang nak urut2 kita..Geli geleman dennnn..Sebab tu la Lya pilih produk Spa D Rumah sebagai alternatif untuk Lya manjakan diri..Seharian kat rumah sesekali nak jugak manjakan diri.Walaupun hanya kat rumah tapi produk yang Lya gunakan setanding dengan Spa mewah kat luar sana.Apa yang boleh Lya cakap,jimat wang,jimat masa dan hasilnya TERBAIK !!!!

Dengan menggunakan produk Spa D Rumah,Lya lakukan sendiri perawatan lulur untuk badan ..Lya gunakan Lulur Yogurt Oat untuk melulur seluruh badan.Kandungan yang terdapat dalam Lulur Yogurt seperti buah apricot,turnip,betik,nenas,epal hijau,lemon,oat dan juga tumbuhan terpilih pastinya memberikan kesan yang cukup sempurna untuk tubuh badan.Bau harum yang menusuk kalbu saat pertama kali membuka bekas lulur ini cukup membuatkan Lya jatuh cinta pandang pertama dengan produk hebat ini.Tidak perlu keluarkan belanja yang banyak untuk mendapatkan kulit yang bersih berseri.Kini semuanya boleh di lakukan di rumah.lebih santai dan tenang tanpa perlu terkejar2..

LULUR YOGURT OAT

Lya gunakan produk ini untuk hilangkan parut akibat terkena minyak panas ..Lya gunakan macam2 produk setakat ni untuk hilangkan parut tersebut namun masih belum menampakkan tanda2 akan hilang ..


Setelah menemui produk ini ..Alhamdulillah kesan parut pada tangan Lya telah hilang..Macam mana nak hilangkan?? Sental jer dengan Lulur Yogurt Oat..InsyaAllah kesan parut akan hilang..

LAVENDER MASSAGE OIL

Dah siap2 sental tubuh badan..Badan pon dah rasa ringan sikit..Sebelum tidur Lya gunakan Lavender Massage Oil.Bau lavender yang harum tu buat Lya rasa tenang dan cukup selesa.Sangat2 memberi kesan untuk tidur yang lebih selesa.Lagi satu bila pakai Lavender Massage Oil ni kan kulit yang kering sekarang ni dah makin lembap dan kedutan pada kulit makin hilang..Ok,Lya ceritakan sikit fungsi Lavender Massage Oil untuk sahabat..

Lavender Massage Oil
- Minyak urutan aromaterapi yang membantu perjalanan darah ebih baik,menenangkan minda mahupun mempermudahkan tidur dengan selesa.Menghalus serta membantu masalah kulit yang kering dan proses kedutan pada kulit.

Cara Penggunaan
- Disapu di seluruh badan selepas rawatan lulur untuk mengekalkan kelembapan kulit Liang roma yang terbuka selepas melulur akan menggalakkan penyerapan minyak ini.Sapu dan urut perlahan lahan selama 5 hingga 10 minit untuk keresapan ke dalam kulit dan hasilnya kulit akan lebih lembut,lembap, halus & gebu selain keharuman lavendar yang menyenangkan...

Isi Kandungan
Minyak Kelapa Dara,Ekstrak Beras,Ekstrak Lavender Dan gabungan herba serta tumbuh tumbuhan yang terpilih.Yang penting HALAL..

SABUN PAYUNG MAHKOTA @ SABUN ABANG SAYANG 

Ok yang last sekali untuk produk dari Spa D Rumah,Lya gunakan Sabun Payung Mahkota.Yang ni untuk wanita sahaja OK.Kaum lelaki tak perlu nak pakai benda ni.Sebab Sabun Payung Mahkota khas untuk kaum wanita.Untuk yang dah kawen ke anak dara ke memang boleh guna sabun ni.Hasilnya cukup puas hati..Nak tahu hasilnya kena la cuba dulu baru tahu.

Alahai dalam seminggu penggunaan tu dah nampak kesan dia sebab Sabun Payung Mahkota menggunakan herba terpilih dalam kandungan pembuatannya..Sebab tu la kesan nya cukup hebat.Kalau pakai dalam masa seminggu tu kan kita akan rasai sendiri kehebatannya.Mengetatkan,menghilangkan bau dan juga bila berhubungan intim anda akan rasai seperti malam pertama ..Percayalah !! Anda patut menggunakannya..pasti suami semakin sayang ..Nak tahu lebih lanjut boleh PM Lya ..

Lya citer sikit la ya mengenai Sabun Payung Mahkota ..

Sabun Payung Mahkota 
- Disabunkan pada bahagian Vagina untuk Membasmi kuman-kuman pada bahagian Vagina,Menyerap lendiran yang berlebihan pada vagina, mencegah penyakit keputihan dan gatal-gatal.Berfungsi menegangkan otot-otot dan selaput dalam dibahagian vagina supaya kecut dan rapat.Melembutkan,menganjalkan, menambahkan nikmat hubungan intim,menghilangkan bau yang kurang enak,mengekalkan haruman dan kebersihan wanita sepanjang masa.

Khasiat Sabun Payung Mahkota 
- Menyerap lendir yang berlebihan pada vagina dan mencegah penyakit keputihan
- Berfungsi menegangkan otot2 dan selaput dalam di bahagian vagina supaya menjadi kecut dan rapat.
- Membasmi kuman kuman pada bahagian dalam vagina.
- Menghilangkan bau yang kurang enak pada vagina
- Menghilangkan kesan hitam pada celah peha akibat geseran
- Melembutkan dan menganjalkan kulit pada bahagian vagina.

Kandungan
Herba herba asli,Mahkota dewa,bunga rampai,pati daun sireh,gamat dan madu lebah asli .Produk asli buatan tradisional.

PERHATIAN !!!!!
Berhentikan penggunaan ketika datang haid kerana kandungan herba di dalam produk ini dikhuatiri mengganggu kitaran haid anda.

WANITA MENGANDUNG DILARANG MENGGUNAKAN PRODUK INI. TETAPI AMAT DISYORKAN BAGI WANITA DALAM PANTANG. Kembali merapatkan otot vagina & mengurangkan bau hanyir darah nifas.

BERMINAT NAK CUBA ?
Ok Lya dah cerita semua sekali.Dah habis baca dah ?? Ok kalau dah habis baca dan minat nak cuba produk yang Lya guna ni jangan malu jangan segan sahabat Lya boleh terjah kat sini :


Selain produk yang Lya nyatakan kat atas,banyak lagi produk lain yang boleh didapati di Spa D Rumah.Macam2 ada.Tunggu pilih jer mana berkenan di hati .Apalagi JOM LA SHOPPING !!!

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 sang pencerita

  1. wahhh mcam best je . xpernah buat spa

    ReplyDelete
  2. Ooo spa di rumah je.. bleh la dtg berspa kt umah kak lya.. hahaah.. kalau ayu suke org urut lg.. ase best jee...

    ReplyDelete
  3. kandungan, kegunaan dan produk yang terbaik

    ReplyDelete
  4. Bagus mcm ni... thanks sharing Lya.. :)

    ReplyDelete
  5. Waaahhh...rajin k.Lya berspa di rumah.
    Owh...geli ke orang urut?
    Best apaaa...saya suka.
    Saya siap cakap kalau saya tertido tolong kejutkan.

    ReplyDelete
  6. Wah semakin cantik la nnt. Hahaha

    ReplyDelete
  7. wahh sesekali nak jugak manja kan diri..hihi..

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!