❤ Rezeki Akif La Ni ..Alhamdulillah ..❤

November 20, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Pagi tadi sebelum ke sekolah ..Akif minta belikan nasi lemak..Balik nanti nak makan nasi lemak katanya ..Dua tiga kali jugak la Akif ulang takut Umi dia ni lupa ..Umi pulak OK OK OK nanti Umi g beli okeyyyy..Cam confidenttt la sangat nak g beli kekonon..

Ntah apa yg Lya duk fikir arini hingga lupa laa pasal nasi lemak Akif huhu..Pukul 10 baru teringat ''AKIF NAK NASI LEMAK''..Alamak camnerni camner ni ..Biasanya masa2 gini nasi lemak conpemm dah habiss..Call akak nasi lemak..Betul la dah habis,huhuhu..Kata akak nasi lemak tu ada lauk sikit yang tinggal..Sambal,ikan bilis goreng dan jugak telur rebus.Nasik dah takde sikit pon..Lya cakap takde takpe laaa..Nak buat camne ..Ni semua silap Umi Akif la ni tak ingat huhuhuhu ..

Baru nak masuk dapur tup2 dengar bunyi motosikal kat luar ..Jenguk kot tingkap nampak muka akak nasi lemak tu ..Siap bawak sambal,bilis goreng dan jugak telur rebus tiga bijik..Untuk Akif. katanya .Alahai susah2 jerr...Tq akak..Banyak btol..Ni bukan untuk Akif saje ni..Ni dah blh mkn utk satu rumah dah ni..Untuk Kakak Insyirah,Abang Iman dan jugak Umi Akif .Hehehe rezeki ..Alhamdulillah..Murah rezeki akak ..Takpe la tak dapat nasi lemak dapat lauk nasi lemak pon OK dah ni ..Masak nasi putih jer ngan ayam goreng ..Yeyyy ..Masa tuk masak2 ........


Artikel Menarik yang Lain

35 Sahabat Setia

  1. Murah rezeki Akif yer... Zumal pun makan nasi lemak gak tadi ^-^

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah rezeki tu... ari nie ayie sarap kuih2 jer.. hehe
    xmakan nasi lemak mcm biasa.. muak plk ase

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...murah rezeki Lya sekeluarga...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... Betul2 rezeki tuh...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum lya...alhamdullilah mmg dah rezeki akif tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam Mama ..Alhamdulillah rezeki

      Delete
  6. rezeki tu kak...alhamdulillah...hihihi...kalau rajin masak je nasi lemak sikit :D

    ReplyDelete
  7. Wahhh sdpnya tu memg rezki akif

    ReplyDelete
  8. wahh... baik nye hati akak jual nasi lemak. siap hantar rumah lagi. rezeki :)

    jemput join > http://buatwanita.blogspot.com/2014/10/segmen-buatwanitablogspotcom-mencari.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheehe tu la baik betul ..Ok nnt ada masa Akak join .Tq jemput

      Delete
  9. Wah, bestnya. Baik hati akak nasi lemak tu ya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp ..Baik hati ..Thanks VG sudi singgah .. Pic Profile dah tukar baru ke ??

      Delete
  10. amboooii..smpi ke rumh tuu..klu dh namanya rezeki Akif..

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah..murah rezeki akak tu..rezeki anak2 kan

    ReplyDelete
  12. Za sarapan pagi tadi dengan nasi lemak jugak.. :)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah.. rezeki tu kan.. :)

    ReplyDelete
  14. Wah untungnya akif dapat ibu pandai masak. Mesti akif seronok kan?

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah rezeki akif nak makan nasi lemak tu

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah.
    Pucuk dicita, ulam mendatang.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.