❤ Posing Kejap Kat Sekolah Baru ❤

November 08, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Petang Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Tangan masih sakit sebab terseliuh.Tak dapat nak ketik2  huruf sangat.Nak menulis pon rasa tak
selesa.Kita letak entri bergambar jer la arini ya..Malam nanti kalau jari jemari dah OK kita menulis lagi..Out dulu..Sapa rindu kat Akif meh layan gambar Akif jer la arini ...





Nota : Nanti jari jemari dah kuat sikit Lya BW kat blog sahabat okey !!!...
Sorry ya tak dapat nak TERJAH ... Happy Blogging Sahabat !!!! ❤ ❤

Artikel Menarik yang Lain

22 Sahabat Setia

  1. ok Lya, rehat ye, semoga cepat sembuh..
    wah... dak nak sekolah dia ye..

    Mama Niza

    ReplyDelete
  2. Wah akif pandai bergambar dah..tak kekeok dah depan kemera kan..harap hadiah akan sampai ya

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh kak lya. akif sagat comeelll >.<

    ReplyDelete
  4. Akif dah nak naik darjah 1 ya

    ReplyDelete
  5. Moga cpt sembuh Kak, nnt sudi2 la myingah ya

    ReplyDelete
  6. Salam ziarah.. Comel.. Nama anak Papaglamz Dhia Imtiyaz. Tapi gugurl. Semoga dua2 intiyaz jadi anak yang baik. Aamiin.

    Ade masa ziarah la Papaglamz yer..

    ReplyDelete
  7. Tangan terseliuh? Nape jadi gitu...
    Akif semangat bergambar kat sekolah baru yer ^_^

    ReplyDelete
  8. Alolooolooo.comell nye akif sorg ni..
    pnjm sikit lesung pipit tu.. mane tau kot2 kenan kt bby ayu lak...
    baru smpt bw.. hope makin pulih jari2 kak lya tu

    ReplyDelete
  9. Semoga cepat sembuh ye... aamiin.

    ReplyDelete
  10. Wahh..akif tengah ambik mood kat skolah baru.
    Belajar rajin2 biar lagi mantap pencapaian academic Akif tau.

    ReplyDelete
  11. Semoga cepat sembuh, comel akif macam saya masa kecik hehehe (perasan betui)

    ReplyDelete
  12. Cantik kasut Akif. Berkenan pulak. Hehehe

    ReplyDelete
  13. apesal la hensem sgt budak nie.. ishh.. hihi

    ReplyDelete
  14. Pokok yg same je akif.. huhu x pe yg penting ada gaya..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.