❤ OST Drama Setitis Kasih Darmia - Semua Isi Hatimu ❤

November 30, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ahad Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

 

 Mula2 dengar lagu ''Semua Isi Hatimu''  yang dinyanyikan oleh Shila Amzah,Ning Baizura dan Jaclyn Victor hati dah jatuh suka.Suka sangat dengar lagu ni..Terbuai kejap bila dengar tiga suara ni duk nyanyi..Kalau sahabat layan drama ~ Setitis Kasih Darmia mesti selalu dengar lagu ni kan ?? ''Semua Isi Hatimu'' adalah OST untuk drama ni la.Sapa2 yang belum dengar cer dengar sekali dua..Mesti jatuh suka pasni.Tambah2 pulak yang bawak lagu ni suara diaorang memang POWER.Dulu ada jugak dengar lagu ni tapi tak layan sangat.Tapi sekarang ni bila ramai duk cakap pasal lagu ni,kita layan la jugak!!.

Semua Isi Hatimu

Kau katakan padaku
Betapa lelahnya dirimu menghadapi aku
Kau katakan padaku
Ingin kau mengakhiri semua ini

Tak bisakah engkau cuba
Melihat diriku dan semua cintaku
Tak bisakah engkau cuba
Hargai hatiku dan perasaan ku untukmu

Cubalah tuk mengerti aku
Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu
Cubalah tuk merasakanku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Tak bisakah engkau cuba
Melihat diriku dan semua cintaku
Tak bisakah engkau cuba
Hargai hatiku dan perasaanku
Yang hanyalah teruntuk dirimu

Cubalah tuk mengerti aku
Seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu
Cubalah tuk merasa aku
Seperti aku yang merasakan semua isi hatimu

Cubalah tu cubalah tuk mengerti aku
Cubalah tuk merasa aku
seperti aku yang merasakan semua isi hatimu
Semua isi hatimu


Kita layannnnnnnnnn jer laaaa ...!!

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 sang pencerita

  1. wah lagunya menyentuh jiwaku dikala malam

    Jom ramai ramai makan Minyak Ikan

    ReplyDelete
  2. Penghantaran hadiah akan muali esok..alamat dah lengkap ,Juara kan..doa kan agar hadiah cepat sampai ya

    ReplyDelete
  3. drama ni terbitan syarikat jiran saya..
    tu yg kobar2 jugak follow.... :)

    ReplyDelete
  4. wahh best plak dengar lagu nie.. layan jugak cite darmia tu..huhu.. btw, thanx kak lya rajin komen blog anis.. :)

    http://adnan-daughter.blogspot.com/2014/12/yang-rajin-komen-blog-qaseh-ku-november.html

    ReplyDelete
  5. ida kannn baru nk polo cerita nii tapi alih2 ehh dah episod last? HAHHAHHAHHA

    ReplyDelete
  6. ayie xlayan sgt citer darmia.. hehe

    ReplyDelete
  7. Nyampahlah..asik loading pulak internet siput sedut ni..

    ReplyDelete
  8. Dinyanyikan oleh penyanyi2 hebat..kan?/mesti lah best...:)

    ReplyDelete
  9. Dinyanyikan oleh penyanyi2 hebat..kan?/mesti lah best...:)

    ReplyDelete
  10. sempat juga tengok drama ni tapi sekejap ja...pstu mengadap pc

    ReplyDelete
  11. terbaik lagu ni. tapi jarang tengok drama

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!