❤ Model Kasut La Pulak..❤

November 01, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Sabtu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Ni laaa kerja dia bila dah masuk kedai kasut..Try kasut tu try kasut ni..Angkat yg tu angkat yg ni..Mmg dia camtu laa klau masuk kat kedai kasut..Suka sangattt..


Dlm duk cari kasut yg dia suka..Terjumpa pulak kasut yg sama dia pakai masa raya lepas..Apalagi mintak umi snap gamboo je la ..Dah memang itu kerja dia..


Cari lagi jumpa pulak kasut yg sama ngan Abg Iman..sambil lari2 tunjuk kasut tu kat Umi..Umi snap gambar boleh?? Ermmm boleh jerr ..Macam biasa la tak yah suruh dia spontan jer senyum ..Umi klik jer ..Senang kerja Umi tak yah nak mintak posing2 bagai..


Ni haaa kasut yg dia suka ..Tapi umi tak suka sebab pattern lama lagipon lebih kurang sama la pulak kasut ni dengan kasut hitam dia tahun lepas...Warna tak menyerlah..Huhuhu !!! Tapi kan kan kan soebonarnyer Umi tak suka warna biru lembut gitu huhuhu...Tak comel la ..


Ok dia tukar lagi,nak yang ni katanya ..Abah dia memang dah berkenan dah ngan kasut yang Akif pegang ni..Tapi takde saiz la pulak..Saiz semua besar kaki Abang Iman,huhuhu..Kecian dia !!!


Cari lagi lagi dan lagi eh eh eh dia bawak satu kasut..Umi kasut kakak pon ada..Hehehe kasut kakak punya pon ada..Apalagi klik2 senyum..Siap sekeping gambo lagi..Sengeh sengeh cam kerang busuk..


Ok ok ok saiz yang Akif nak takde jadi tak dapat la nak beli.Tapi takpe la kan Akif kat rumah dah ada dua pasang yang masih boleh guna lagi.Pakai  je yang ada dulu.Nanti kalau deah ada saiz kita beli yang baru hokeyyy Sayang !!!!...Bila Umi cakap gitu dia ok jer takde pon nak sedih2.Senyum jer.Chill laaa ..Dalam hati tak tahu la apa citer.Tapi nampak OK jer takde sedih sedih maaaaa ..

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 sang pencerita

  1. amboihh mengalahkan pumpuan pilih kasut tu . huhuuu

    ReplyDelete
  2. lesung pipit haruslah ada ye....
    wah wah peminat kasut ye akif....

    ReplyDelete
  3. Akif ni fotogenik... tampan.. :) :)

    ReplyDelete
  4. asalam...ha ini nak pergi tonton Piala Malaysia lah ni kan..sekarang dan seri dah 2 - 2. ada pemain kena tumbuk perut lah akif..tak kesian ke..hehehe

    ReplyDelete
  5. Hahaa..akif2. Buat ana senyum je baca entri kak Lya ni tau.

    ReplyDelete
  6. Hensemnya model kasut ni ;D hehe

    ReplyDelete
  7. Dah voleh jadi model kasut nie...
    Kemaen senyum lebar akif tu ye

    ReplyDelete
  8. Bagus Akif ni.. Patuh n taat ngn Umi..

    ReplyDelete
  9. anak yang baik kak lya...kalau anak saya....satu kompleks boleh dengarr

    ReplyDelete
  10. Waahhh..cantik2 kasut kat kedai tu.
    Mana satu kesukaan Akif?

    ReplyDelete
  11. Siapa tau boleh jadi model iklan kasut kan..;)

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!