Majlis Ihtifal & Konvokesyen Ke-14 Pasti Al Jihadi

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Sabtu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Alhamdulillah semalam telah berlangsung Majlis Ihtifal & Konvokesyen Ke-14 Pasti Al Jihadi.. Majlis berlangsung pada jam 9:30 pagi.Kebetulan pula semalam cuaca baik jadi majlis berlangsung mengikut masa yang telah ditetapkan..Untuk majlis Konvokesyen PASTI,hanya anak anak 6 tahun sahaja yang mendapat sijil dan untuk 5 tahun juga 4 tahun tidak diberikan sijil sekadar hadiah saguhati sahaja.

Akif 5 tahun jadi takde la sijil..Sebenarnya Lya sikit sedih sebab Lya mengharapkan tahun ni PASTI dapat bagi sijil untuk anak anak 5 tahun juga.Tapi seperti tahun tahun sudah,hanya pelajar 6 tahun sahaja yang di berikan sijil kerana mereka telah berjaya menamatkan peelajaran di PASTI..Tapi takpe la tak dapat sijil pon dapat hadiah saguhati Akif dah suka.(walaupon dalam hati Umi nak sangat sijil huhuhuhu) . Kita nak sijil nak sijil nak sijil jugak .....

Memandangkan tahun 2015 Akif dah tak belajar lagi kat PASTI jadi Akif takkan dapat sijil PASTI.Sijil akan diberikan untuk anak anak 6 tahun yang berjaya menamatkan pelajaran mereka.Tapi takpe la nak buat macam mana,itu peraturan yang telah di tetapkan..

Ok tak nak emosi sangat.Jom kita layan gambar2 Akif sekitar majlis Ihtifal & Konvokesyen Ke-14 Pasti Al Jihadi semalam.Untuk Akif,Umi ucapkan TAHNIAH kerana tamat belajar setahun kat PASTI..Akif dapat nombor 5.Tahniah Akif.Untuk tahun depan kena usaha lebih lagi ya Sayang !!!


Bacaan ikrar PASTI dari pelajar lelaki..Akif nampak kepala jer ..Hehehe..


Bacaan doa daripada pelajar2 5 tahun..Akif pon terpilih dalam bacaan doa...Sekali dia baca doa bangun tidur,bergegar Pasti.Kuat sungguh suara anak Umi ni..


Ni la dia Cikgu Qistina..Cikgu yang ajar Akif selama setahun kat PASTI AL JIHADI..Terima kasih ya Cikgu Qis atas jasa dan tunjuk ajar Cikgu Qis pada Akif..Kak Lya dahulukan dengan ucapan syukur alhamdulillah..Terima kasih sekali lagi...


Sekeping lagi gambar bersama Cikgu Qis..Cikgu sayang Akif tauu..Akif pon sayang Cikgu Qis banyak2..Terima kasih Cikgu..


 Bergambar lagi..Kali ni bersama Cikgu2 PASTI AL JIHADI yang lain..Tapi Cikgu Yah takde masa ni..Bergambar dengan 4 Cikgu jer laaa...Peace ..Terima Kasih untuk semua Cikgu..Akif sayang semua..!!!

Ok itu saja tulisan Lya untuk kali ni ...Jumpa lagi sahabat !!!
Happy Blogging ❤ ❤

Catat Ulasan

16 Ulasan

  1. Nmpk meriah sgt ya Kak, tahniah akif

    BalasPadam
  2. Comelnya... alhamdulillah.. tahniah.. :)

    BalasPadam
  3. Majlis untuk PASTI Abe hari ni.
    Tapi rugi pulak sebab lupa nak bergambar dengan cikgu dia tadi.

    BalasPadam
  4. comel2 semuanya dengan baju meayu tu..heheh

    BalasPadam
  5. comelnya akif dengan baju melayu kuningnya..

    takpela, tak dapat sijil...tp akif dapat ilmu yg berguna.kan mama.hihi

    NadiaMansor menulis tentang.. : Percaya Sebelum Berjaya

    BalasPadam
  6. http://madey09.blogspot.com/2014/11/set-inovasi-etuza-animasi-siri-2.html
    animasi dan inovasi special untuk UMI, JM, Kamsiah, Safirul, Arz, MV, Kameq Deanna, Paridah, Hainom Okje, Lya-Akif dan Nor Azimah
    Jangan tak tengok ..)
    ala akif rupanya baru 5 tahun..tak apa banyk cerita dia nanti ya Lya..tahnia akif ..hansem tu

    BalasPadam
  7. sampaikan salam dengan akif ya, dah minum produk minuman tu ke..buat lah entry hehehe..gurau ja ya..ada pengumuman ..lepas tu kena komentar ..)

    BalasPadam
  8. Xpe la xdpt sijil.. Ada jg sahuhati kn sis?

    BalasPadam
  9. owh sek pasti xbg sijil yer kalo bln cukup 6tahun.. kenapa x abiskan akif bljo di PASTI shje sis? sos nak anta akif ke prasekolah ker?

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.