❤ Jom Sertai Kem Inspirasi Charisma Dan Kepimpinan & Kem Inspirasi Jannah ❤

November 28, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Untuk makluman Tuan/Puan,pihak DMFK INSPIRATIONS SB akan menganjurkan DUA KEM INSPIRASI sempena cuti sekolah .

Penuhi masa terluang anak-anak anda dengan aktiviti bermanfaat dan memberi impak positif dan berguna kepada mereka.

Maklumat lanjut program adalah seperti berikut:

KEM INSPIRASI CHARISMA DAN KEMPIMPINAN
(KICK)


Lebih menjurus kepada pembentukan sahsiah diri,penyingkiran sifat negatif serta memupuk sifat kepimpinan yang berwibawa.

TARIKH KEM INSPIRASI CHARISMA DAN KEMPIMPINAN
(KICK) : 29 Nov - 2 Dis (Sabtu-Selasa) (4 hari 3 malam)


 KEM INSPIRASI JANNAH


Lebih menjurus kepada pembentukan sahsiah diri dan menggalakkan para peserta mengamalkan penngetahuan dan gaya hidup Islam yang logik,praktikal dan unik

TARIKH KEM INSPIRASI JANNAH: 13 - 16 Dis (Sabtu-Selasa) (4 hari 3 malam)

TEMPAT : Excel Training & Country Resort, Ulu Beranang, Lenggeng,Negeri Sembilan

UMUR : 10 - 17 tahun

YURAN : 1 orang = RM 490 seorang
3 orang ke atas = RM 470 setiap seorang

CARA PENDAFTARAN & PERTANYAAN:


Pejabat : 03-8925 5292 / 03-8926 2501 / SMS 012-636 0275


Artikel Menarik yang Lain

9 Sahabat Setia

  1. kakak x minta nk g kem ke k lya? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada jugak tapi Lya tak nak lepaskan lagi nanti tahun lima tahun 6 baru bagi kot ..Hehehe..Kalau ada yang dekat2 ni nak jer hantar ,...

      Delete
  2. Salam Jumaat Lya...#ehh kembar...#ehh...ha ha ha... terima kasih di atas perkongsian ini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Jumaat ..Ehhh hahaha tu la KEMBAR gituu ..Kita kembar hehehe gelak suka la kita ..Suka suka suka ..kembar gituuu .......

      Delete
  3. Aktiviti yg bermanfaat utk anak2 sempena cuti sekolah.. bagus.. :)

    ReplyDelete
  4. Program yg sgt bermanfaat utk ank2 sempena cuti2 sklh ni, blh trisi masa dgn sebaiknya

    ReplyDelete
  5. sebaiknya isi masa cuti sekolah dengan program yang bermanfaat.. waktu saya dulu bila cuti sekolah kena gi keas mengaji setiap malam

    ReplyDelete
  6. Owhh..Beranang..
    Dekat dgn rumah sepupu saya.

    ReplyDelete
  7. bestnyee gi kem.. zaman anis dulu tak byk aktiviti mcm nie..kalau ade pon jauh sgt, mak xbg..huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.