❤ Genius Pa&Ma ~ Majalah Keibubapaan Bentuk Anak Bijak 3-6 tahun ❤

November 20, 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...




Sahabat2 Lya sekalian..Adakah anda mempunyai anak anak berumur dalam lingkungan  umur 3-6 
tahun? Anda inginkan anak anda membesar dengan bijak,cergas dan juga berakhlak.Tapi anda tidak tahu apakah caranya?

Adakah anak anda cepat lupa,lambat bercakap,lambat membaca,tidak fokus atau mudah hilang fokus 
dan juga penakut,tetapi sebagai ibubapa anda tidak tahu cara untuk membantu 
menyelesaikan masalah anak anda ?

Adakah anak anda bakal ke taska dan tadika pa adtahun hadapan,tetapi anda masih keliru membuat pilihan?Semua serba tak kena di mata anda.Anda rasa sukar untuk membuat pilihan yang tepat.Adakah tempat yang anda pilih sesuai untuk anak anak anda?.Semuanya bermain main dalam fikiran anda sekarang..


Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai semua perkara yang lya nyatakan kat ats anda bolehlah mendapatkan  Edisi Istimewa GENIUS Pa & Ma dengan harga yang cukup berbaloi iaitu RM10 sahaja !!!

GENIUS Pa&Ma pasti  akan dapat menjawab pelbagai persoalan tentang tumbesaran dan perkembangan anak-anak kerana :-

GENIUS Pa&Ma adalah RUJUKAN KEIBUBAPAAN BENTUK ANAK BIJAK 3-6 TAHUN!

UNTUK PEMBELIAN ONLINE SILA KE : 




Maklumat lanjut tentang PA&MA layari http://pama.karangkraf.com/


Anda ingin tahu lebihmengenai GENIUS Pa&Ma
Jom klik link di bawah

Happy Blogging Sahabat  ❤❤

Artikel Menarik yang Lain

24 sang pencerita

  1. kena dapatkan ni...tahun depan Amir dah 3 tahun...

    ReplyDelete
  2. Asalam Lya, etuza nanti baca entry lya ni ya, nak bagi tahu Lya tersenarai 4 blogger pilihan yang akan di cabut nama malam ini. sila ikuti dan banyakkan doa ya..harap maklum, nanti klik blog Etuza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam Cikgu Etuza... Wah Lya terpilih untuk akhir ya Cikgu ..Alhamdulillah syukur ..Ok Cikgu noted ..hehehe..Tq Cikgu

      Delete
  3. Sengit ni semua dapat 10/10 jawaban yang betul...tahniah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah ..Tq Cikgu Etuza bagitahu Lya ..Hehehe ..All the best utk semua yg berjaya

      Delete
  4. Anak kedua yang umur 2 tahun suka pukul orang..nak kena beli ni mana tau ada tips yang boleh diguna pakai.

    ReplyDelete
  5. hehehe.. lmbt lg nak ad anak.. tgok2 jerlah yer sis..

    ReplyDelete
  6. org bujang cuma tgk jer ... heeee

    ReplyDelete
  7. Bagus ni.. t kasih atas perkongsian info Lya.. :)

    ReplyDelete
  8. Asalam Lya anda blogger juara di blog Pesona & Mustika sila ambil tengok keputusan ya

    ReplyDelete
  9. bacaan yang berguna. Untuk mendidik anak-anak juga perlukan ilmu

    ReplyDelete
  10. baru tahu kewujudan genius pa&ma ni..baguslah ada magazine macam ni

    ReplyDelete
  11. Jom dapatkan Edisi Istimewa GENIUS Pa & Ma ni. Murah lagi tu..:)

    ReplyDelete
  12. Thanx FYI k.Lya.
    Memang Ajik ada ciri-ciri kat atas.

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..